سلام. ادم های زرنگ و باهوش میدونن، چه اتفاقی رخ داده / اینو به اون چند نفر که توی این گروه هستن میگم چه اون چند نفر که از سمت باویلی ها هستن / چه اون چند نفر که از سمت تدبیر. دعوا اصلی بین شرکت تدبیر و مدیریت فعلی(باویلی ها) هست. باویلی اختلاس کرده و از تدبیر پول گرفته و در رفته انگلیس باویلی بهش اطلاعاتی رسیده بود که جنگ میشه و پارسال مبلغ 3.5 همت اختلاس کرد و فرار کرده از ترسش. تدبیر هم سرس کلاه رفته الان برای گرفتن حق خودش باید سهم مفت بخره و تا 20 درصد شرکت رو دستش بگیره و مدیریت شرکت رو کنترل کنه الان برای اینکه تدبیر سید مدیریت شرکت رو بگیره باید 20 درصد سهم رو داشته باشه هرچقدر جو منفی باشه و ترس در دل سهامداران خرد انداخته بشه و البته رایزنی با بورس و ناظر بکنه سهم در بازار خوب باز نشه در بازار منفی باز بشه و مثبت بالای هم نخوره تا بتونه او مابقی سهمی که میخواد رو در کف جمع کنه و 20 درصدش پر بشه و بعدش مدیریت شرکت بیفته دستش. این وسط باویلی نمیخواد این اتفاق رخ بده و از اون طرف هم پولی نداره که 3.5 همت اختلاسی که کرده رو پس بده. یا باید پول و بدهی رو بده یا سهم مفت در کف قیمتی بده به بدهکار این وسط مابقی حواشی بازی هست، خود سازمان بورس هفت خط و… زاده دنیاست می کنه جه خبره پست پرده. تا ماه پیش تمام گزارشات در کدال سهم درج شده همین که حسابرس گزارش رو اماده کرده بهانه اورده توکن ندارن.! پس اون گزارشات ماه قبل چطوری در کدال درج شده؟ نجاست در نجاست هست این سازمان بورس و پست پرده با رانت و رشوه سر سهامداران رو میبرن
-
ققنوس
#فاراک امروز باز هم 300 هزار تا اضافه کردم و تا 400 تومان و شاید هم بیشتر ، فروشنده نخواهم بود !
-
تحلیل بورس (𝐕𝐈𝐏)
🔵به غیر از سهامی که تا الان خروجشون رو اعلام کردم, طبق قراری که داشتیم که خروج همه سهامی که معرفی شده بودن رو اعلام کنم, لیستشون رو میذارم تا در جریان باشید. حکشتی, شکربن, ستران, تایرا, زاگرس, شتوکا که سهام اصلی و پرتاکیدترین هستن. به اضافه پکرمان, بوعلی, کقزوی, کاما, کربن, فسپا, کترام, ثتران, الومینا, فصبا, پلاسک, خچرخش, فتوسا خروجشون رو اعلام میکنم.
-
سونامی
#فسوژ حدود 85 درصد سود خالص برابر سابقه قبلی تقسیم میشه نوش جان سهامداران
-
Sia
#شفارا پروژ اسید فیوماریک بخاطر ج ن گ اخیر 4 ماه تعطیل شد و بالغ بر 80 درصد پیشرفت داشته و الان دیگه کاراش در اخرین مراحل پروژه هستش و قطعا امسال در مدار تولید قرار میگیره و یک پروژه دیگه در دست اجراست بنام پروژه اسید فرمیک که جایگزین متانول شده با توجه به رشد در سود اوری شفارا انشاالله سهامداران شفارا سهمی دارن اینده دار
-
سونامی
#فسوژ طبق توضیحات ذیل گزارش عملکرد ماهیانه (که برابر سنوات گذشته تمام ستون ها خالی هست ) شرکت در ماه های اتی اقدام به صادرات کنستانتره سرب خواهد کرد .
-
اکو آیریا | تحلیل بازار های مالی
#سرمایه_گذاری_صندوق_بازنشستگی #وصندوق در این گزارش به موشکافی و بررسی چندوجهی سهم وصندوق میپردازیم. در ابتدا نگاهی به پورتفو بورسی ان بیندازیم که به طور کلی در صنعت پتروشیمی و پالایشی سرمایه گذاری کرده است. بزرگترین ان ها به ترتیب: 1- شپنا 2- نوری 3- شرانل(نفت ایرانول) 4- پتروشیمی جم 5- پتروشیمی امیرکبیر 6- پتروشیمی خارک می باشد. که وضعیت 3 سهم اول ان و رشد ان ها کاملا مشخص است و بازار یک مقدار بیش از حد بابت اسیب به پتروشیمی هایش بها داده است و امروز وصندوق حدود 3 درصد پایین تر از اخرین روز قبل جنگ معامله میشود در صورتی که سهم هایش رشد بسیار خوبی داشته است. اما از بعد نمودار ارزش دلاری ان، در مدت 25 سال حضورش یک نمودار کاملا منظم و جذاب دارد. و در حال حاضر در محدوده کف و حمایتی بسیار قوی 420 میلیون دلار قرار دارد و در وهله اول تا 950 میلیون دلار و بعد 1930 میلیون دلار و نهایتا به سقف 3 میلیارد دلار می تواند برسد در انتهای این سوپرسایکل و در نهایت از بعد نمودار تعدیل نشده، 1630 تومان حمایت بسیار خوبی دارد و در صورت حفظ تا قیمت 2630 تومان می تواند رشد کند رضا نعمت اللهی ✅ https://ble.ir/join/HWeBFkgmKZ
-
ichi_charts
✅ سرخطی خرید فردا #حکشتی #رمپنا #ونفت #فتوسا #غشهداب #توسن #ددانا #شفن #ناما
-
RF1363
#شصدف ممکنه این نمودار و چقدر درست میتونه باشه؟
-
داریوش
#وبملت ببینیم صبح براش چند میل صف خرید میچینن حقوقی اگه بخاد سهم برگرده باید یه 20میلی صف خرید بچینه براش به قیمت خوبی رسیده وپولبک به نقطه شکست سقف هم نزدیکه ،بس موقع برگشت وبملت هستش تا از شکست شاخصر5میل هم جلوگیری کنه همچی امادهست بدای یه جهش خوب این دفعه ببینیم 150 رو میزنه
-
سهامدار مسدود شده
#سمایه ام الفساد بازار سرمایه = سمایه