جزئیات خبر | تلگرام
بازگشت به خانه
دکتر رضا جوادی | reza_javadi_bou
۲۳:۲۷:۵۳ ۱۴۰۵/۰۴/۰۱

سلام. ادم های زرنگ و باهوش میدونن، چه اتفاقی رخ داده / اینو به اون چند نفر که توی این گروه هستن میگم چه اون چند نفر که از سمت باویلی ها هستن / چه اون چند نفر که از سمت تدبیر. دعوا اصلی بین شرکت تدبیر و مدیریت فعلی(باویلی ها) هست. باویلی اختلاس کرده و از تدبیر پول گرفته و در رفته انگلیس باویلی بهش اطلاعاتی رسیده بود که جنگ میشه و پارسال مبلغ 3.5 همت اختلاس کرد و فرار کرده از ترسش. تدبیر هم سرس کلاه رفته الان برای گرفتن حق خودش باید سهم مفت بخره و تا 20 درصد شرکت رو دستش بگیره و مدیریت شرکت رو کنترل کنه الان برای اینکه تدبیر سید مدیریت شرکت رو بگیره باید 20 درصد سهم رو داشته باشه هرچقدر جو منفی باشه و ترس در دل سهامداران خرد انداخته بشه و البته رایزنی با بورس و ناظر بکنه سهم در بازار خوب باز نشه در بازار منفی باز بشه و مثبت بالای هم نخوره تا بتونه او مابقی سهمی که میخواد رو در کف جمع کنه و 20 درصدش پر بشه و بعدش مدیریت شرکت بیفته دستش. این وسط باویلی نمیخواد این اتفاق رخ بده و از اون طرف هم پولی نداره که 3.5 همت اختلاسی که کرده رو پس بده. یا باید پول و بدهی رو بده یا سهم مفت در کف قیمتی بده به بدهکار این وسط مابقی حواشی بازی هست، خود سازمان بورس هفت خط و… زاده دنیاست می کنه جه خبره پست پرده. تا ماه پیش تمام گزارشات در کدال سهم درج شده همین که حسابرس گزارش رو اماده کرده بهانه اورده توکن ندارن.! پس اون گزارشات ماه قبل چطوری در کدال درج شده؟ نجاست در نجاست هست این سازمان بورس و پست پرده با رانت و رشوه سر سهامداران رو میبرن

فالورها 2074
تاثیر (Imp) 280.0
بازدید 280
تعامل (Eng) 16.0
لیست اخبار