🔵 مطابق با مزایده منتشر شده توسط درازی، ارزش کل پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس حدود 780 همت براورد می شود. 🔵 اگر ارزش پالایشگاه ستاره خلیج فارس را بر اساس مزایده اخیر حدود 780 همت در نظر بگیریم، سهم 49 درصدی تاپیکو در این پالایشگاه به تنهایی حدود 382 همت ارزش دارد. 🔵 این در حالی است که کل ارزش بازار تاپیکو حدود 261 همت است. 🇮🇷 کانال تلگرام بوقت ایران [بورس] https://t.me/boursereall 🇮🇷 کانال بله بوقت ایران [ سیاست - اخبار جنگ] ble.ir/join/HzW18xZkWJ
-
شهریار
#وسدید سلفچگان شهرستانی است بین قم و اراک
-
🥇کارگزاری سی ولکس🥇
🔴 رکورد ورود شمش نقره به خزانه فلزات گران بهای بورس کالا شکسته شد ورود 21 هزار و 225 قطعه شمش نقره در خرداد ماه 1405 🔹ورود شمش نقره به خزانه فلزات گران بهای بورس کالای ایران در خردادماه 1405 به بالاترین سطح از زمان راه اندازی این معاملات رسید و رکورد جدیدی را به ثبت رساند. 🔹در خردادماه امسال 21 هزار و 225 قطعه شمش نقره وارد خزانه بورس کالای ایران شد؛ اماری که نسبت به رکورد پیشین ثبت شده در اردیبهشت ماه 1405 با 16 هزار و 659 قطعه، رشد قابل توجهی را نشان می دهد و از افزایش استقبال فعالان بازار از بستر شفاف و رسمی معاملات نقره حکایت دارد/کالاخبر #کارگزاری_سی ولکس 🔵 قله ارزش افرینی پایدار 🔵 🌐 www.seavolex.ir 🆔 @seavolexbrokeragefirm
-
شهریار
#وسدید عملکرد
-
📶📉سیگنال نقره ای📈
💎 «مسگون» سه شنبه 2 تیر در تمام کارگزاری ها «مسگون» صندوق بخشی در صنعت «فلزات اساسی» با تمرکز بر مس و نماد #مسگون در روز سه شنبه 2 تیرماه 1405 پذیره نویسی خواهد شد. تحولات قیمتی صنعت «فلزات اساسی» در کنار اینده ممتاز «مس» این صندوق بخشی جدید گروه فیروزه را به یکی از گزینه های جذاب بازار سرمایه تبدیل کرده است. تو اپ فیروزه هم میتونید بخرید https://app.firouzeh.com?referral_code=M8HDW https://t.me/firouzeh/13146
-
شهریار
#وسدید امروز یک دوستی در رهاورد نماد عیار نوشته بود : ادعا تا کهکشان راه شیری ولی عمل تا 3 راه سلفچگان
-
حامدموسوی
#خودرو سلام و درودها دوستان اگه پارسال خود فرغون و خریده بودیم یعنی قبل عید تا الان کمتر از 5 ماه بیشتر از 100 درصد سود میکردیم تو ایران خودرو تمام مدیران حتی کارگراشون هم به فکر جیب خودشون هستن بازنشسته ایران خودرو یه سر کارگر ساده الان بیشتر از 100 میلیون حقوق میگیره با این حساب شما شاغل ها رو حساب کنید که که چند حقوق میگرن و بیمه تامین اجتماعی هم به نسبت به اون حقوق پرداخت میشه که موقع باز نشستگی بالای 100 میگرن شاغلین ایران خودرو به غیر از حقوقهای نجومی چندین ایتم مثل اضافه کاری اضافه کاری که چی بگم همون بخور و بخواب بن خرید هزینه سفر و هزاران بهونه برای پرداختی به جیب خودشون با این حساب تو این خراب شده دنبال سود نگردیم بهتره جای دیگه سرماه گذاری کنیم صد شرف داره تا این خراب شده
-
تحلیل بورس (𝐕𝐈𝐏)
❇️فعلا هم از این به بعد تمرکزمون روی سهام اصلیمون هست. خیلی تاکید روی این سهما چه از قبل چه جدیدا داشتم. شکربن رو همون روزهای اول بازکشایی بازار بعد از جنگ چندین بار در کف قیمتی از صف فروش و منفی هاش و حتی در محدوده کف قیمتی از صف خرید گفتم بخرید که از اون زمان بازدهی 30 درصدی داشته و هنوز هم خیلی جای رشد داره. در ادامه برای افراد جامانده و اونایی که نقدینگی برای خرید داشتن شتوکا رو سیگنال کردم که چندین بار از صف فروشش و حتی در مثبت هاش برای خریدش گفتم که بازدهی 20 - 25 درصدی داشته. بعدش دوباره یک سری به هر دلیلی نخریدن یا نقدینگی جدید داشتن و دنبال سهم مستعد بودن که زاگرس رو در کف قیمتی از صف فروش شکار فوق العاده ای داشتیم که قبلش هم چندین بار در کانال اعلام کردم که سیگنال جدید داریم و در کانال «بله» برای استفادش عضو بشید و 2 بار از صف فروشش خرید داشتیم که رشد 30 درصدی در کمترین زمان ممگن داشته 👌 و باید حتما استفاده کرده باشید وگرنه کوتاهی از خودتون بوده. حکشتی هم که دیروز برای خرید مجددش در زمان بازگشاییش گفتم که اونایی که زرنگ تر بودن و با چاشنی شانس بعضیا باید موفق به خریدش شده باشن. سیگنال جدید هم شاید داشته باشیم ولی نمیخوام تعداد سهام اصلیمون افزایش زیادی داشته باشه و اگر سیگنالی باشه اخرین سیگنالمون تا مدت زیادی خواهد بود. ستران رو باهاش میریم مجمع به احتمال زیاد, تایرا تا 300 تومن نگهش میداریم و بعد وضعیتش رو بررسی میکنیم. پکرمان هم تحلیلش رو میذارم و وضعیتش رو بررسی میکنیم.
-
الف. بافقی
#فخاس هرچی سود داده بود پس گرفت، سهم مرده اس و جای رشد نداره، شناوری نداره، حقوقی خوب نداره، خریدش اشتباه بود
-
تحلیل و سیگنال نیرومند
#ختور چارت زیبا با بنیاد عالی داره ❤️👌😊 قیمت فعلی 223 تومان حمایت مهم و معتبر حوالی 180 تومان سیگنال خرید با رعایت حد ضرر زیر 175 تومان
-
forexmentor.ir
فردا صندوق مسگون که برای فیروزه هست پذیره نویسی می کنه من روی مس مثبت هستم فملی هم دستمون کوتاه موند ازش فیروزه هم صندوق خوشنامی هست پذیره نویسی اینجوری هست که می خرید حداکثر تا دوماه بازگشایی میشه پس نباید زیاد بخرید اگر بعدا لنگ میشید چطوری بخرید یا فردا سر ساعت از بورس بخرید که مشخص نیست چقدر بهتون برسه..چون یهو هورت میکشن یا عضو اپلیکیشن فیروزه بشید از اونجا کارت به کارت میکنید برای صندوق و می خرید و در واقع براتون رزرو میشه اینم کد رفرال منه با این عضو بشید به جفتمون جایزه میده https://app.firouzeh.com?referral_code=U4RKM #موقت