جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
صابر 123456 | saber123gh456
۲۳:۳۰:۳۳ ۱۴۰۵/۰۴/۰۱

#شاخص_بورس قیمتهای سهام رو نگاه میکنی واقعا نسبت به داراییهایی که دارند مسخره است . بنده این سهم رو ندارم ولی بعنوان مثال بیمه ما داره 4 همت معامله میشه . این شرکت بیمه فقط یکی از داراییهاش 6 همت صندوق عیار 😥😐😥 چطور میشه یک سهمی حتی به قیمت یکی از داراییهاش هم ارزشگذاری نشه ؟!!!!! اگه 3 ماه این وضع بود میگی بازار اشتباه کرده ، اگه یک سال باشه میگی شرایط بازار خوب نبوده ولی وقتی 6 سال این نابرابری ارزش سهم در مقابل قیمت سهم ادامه دار میشه دیگه باید بطور جدی به این شرایط شک کرد ! در این چند سال تا میاد شرایط به نفع بورس برگرده یک چیزی بامبول کردند… افزایش بی سابقه نرخ گاز صنایع ، جلوگیری از عرضه خودرو در بورس کالا و… الان هم که نرخ بهره رو 10 درصد بالا بردند.

تعامل (Eng) 1.0
لیست اخبار