ذوب یعنی سهام فجوش در بازار پایه یک سهام درپیتی ببینید چ رشد شارپی داشته حالا این سهام ذوب شرکت معتبر با حجم معاملات خوب عقلانی نیست بخواد توی این قیمتها بماند شخصا تا سود دستکم 100 درصدی باهاش هستم و هر فرصتی را خرید میزنم ✅🪙بماند یادگار تا پاییز این پیام سنجاق خواهد شد ✅🪙
-
علی شهبازی
پترول این سهم تا 320 در گام اول خواهد رفت…صبور باشید فروش ممنوع…بخرید و سهامدار بمانید در ابن سهم بسیار ارزشمند.. به نظرات مخالف هیچ اهمیتی ندهید..هیچ..چون اطلاعی از پترول ندارند
-
وبملت از 99 تا الان 7 ساله بورس سقوط ازاد کرده برای همچین رشد کوچکی دنبال اصلاح هستید عجیبه پرسود باشید
-
Y yousefi
وبملت بورس بعد از توافق؛ شاخص 8 میلیونی در دسترس است
-
شتران من امروز همه را تو کف قیمت فروختم رفت دیگه تحملشو نداشتم
-
Atilaaa
#فروژ من واقعا موندم وقتی سهم رو کاملا داغون میبینی،و علاقه ای به خرید نداری،چرا وقت میزاری تو تاپیک برای سهامداران فروژ ؟!!!! من دارمش و اگر تعریف و تمجید کنم اشکالی نداره چون قبول دارم ذینفع هستم ،اما او کسانی که سهم رو ندارن و دم به ساعت نظر می زارن چه منفعتی براشون هست؟!!! لطفا نیا بگو که به فکر مردم هستم 😁🤮
-
مجید ح
#کفراور در گذشته خیلییییی از غپینو تحلیل ارایه شد مسخره میکردن یه عده زیاد میگفتن سهام دلاری رو ول کرده چسبیده به پفک الان همه میگن کاش غپینو رو نمیفروختیم الان کفراور رو نفروش🤣🤣 غپینو از زمان تحلیل ما تا الان 500 درصد رشد کرده یعنی بیشتر از تورم و طلا و دلار و هنوز رشدش ادامه دارد
-
Wallstreetwaves💶
نیمه اول بازار فردا ؛ مناسب خرید و ورود به سهام ارزنده بازار✔️ نیمه دوم بازار رو 70% سهام مثبت بسته خواهد شد . سهام مناسب ورود 🔰 شاخص سازها ؛ #شپنا #شبندر #شراز #حکشتی #رمپنا #فارس #غکورش #وپاسار دارویی ؛ #دجابر #هجرت #دتوزیع #درازک #دارو غذایی ؛ #غشهداب #غشوکو #غدانه #غمینو تکسهم ها ؛ #ولملت #ختور #دروز #زفجر #شپلی بانکی #ونوین #وتجارت #وبملت
-
شتاب به نظرم با صف خرید تموم میشه
-
💠 سامان تحلیل 💠
🟢جدول و نمودار بازدهی شاخص ها تا 1 سال ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ 🆔 ادرس کانال های سامان تحلیل: تلگرام بله روبیکا 🌐سایت کارگزاری بانک سامان : https://samanbourse.ir ☎️ مرکز تماس و پشتیبانی: 43024000 - 91001347 💠در مسیر تحلیل،اگاهی و تحول… 💠 https://rubika.ir/samantahlil
-
فملی پول هیچوقت از فملی نمیاد بیرون.ما الان 4ساله از 200هزارتا شروع کردیم و الان 9 میلیون فملی داریم.دیروز و امروزم در اصلاحات حدود 700هزارتا اضافه کردم.بیشتر از 300 درصد توی سودم.دنبال نوسان هم نیستیم.مثل اونایی هم که 1500 فروختن و گفتن میشه 900 و 10روز بعدش مجبور شدن 2300 تومن بخرن هم نیستم.