نیمه اول بازار فردا ؛ مناسب خرید و ورود به سهام ارزنده بازار✔️ نیمه دوم بازار رو 70% سهام مثبت بسته خواهد شد . سهام مناسب ورود 🔰 شاخص سازها ؛ #شپنا #شبندر #شراز #حکشتی #رمپنا #فارس #غکورش #وپاسار دارویی ؛ #دجابر #هجرت #دتوزیع #درازک #دارو غذایی ؛ #غشهداب #غشوکو #غدانه #غمینو تکسهم ها ؛ #ولملت #ختور #دروز #زفجر #شپلی بانکی #ونوین #وتجارت #وبملت
-
شهریار
#وسدید هیچ جایی هم برای نظام خواهی وجود ندارد
-
شهریار
#وسدید خیلی به من و ما اسیب زد هم مالی هم ذهنی
-
شهریار
#وسدید سلام بر دوستان من فردا وسدید نکبت را با 64 درصد ضرر ، خواهم فروخت تا اسم پلید ان را دیگه نبینم
-
آنلاین بورس
📊 واچلیست روزانه 2 تیر 📊 ☑️ # سیتا ☑️ #بموتو ☑️ #سامان ☑️ #فایرا ➕ نمادهای اعلامی برای نوسان روزانه و کوتاه مدت میباشد ✈️@bours_online
-
پاسپورت
#دوایکس دیگه نوبت دوایکس سکان لیدری رو از نارنج اهرم بگیره تا مرداد ماه باهاشیم
-
stock & options
رکوردهای عجیب و غریب #دجابر در خردادماه هم ادامه یافت 🔶 مبلغ درامد خرداد ماه : 600.8 650 درصد بیشتر از ماه مشابه سال قبل . دجابر طی 3 ماه بهار 1546 میلیارد تومان فروش ثبت کرده ، 315 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد فروش داشته .
-
تحلیل و سیگنال نیرومند
اپدیت #خوساز قیمت فعلی 1468 تومان حمایت مهم حوالی 1150 تومان حد ضرر زیر 1085 تومان
-
کوشا
#تپکو هرکسی دوست داره اتیش به مالش بزنه بیاد تپکو بخره. با ایشالا ماشالا هیچی درست نمیشه.
-
ققنوس
#فاراک امروز باز هم 300 هزار تا اضافه کردم و تا 400 تومان و شاید هم بیشتر ، فروشنده نخواهم بود !
-
تحلیل بورس (𝐕𝐈𝐏)
🔵به غیر از سهامی که تا الان خروجشون رو اعلام کردم, طبق قراری که داشتیم که خروج همه سهامی که معرفی شده بودن رو اعلام کنم, لیستشون رو میذارم تا در جریان باشید. حکشتی, شکربن, ستران, تایرا, زاگرس, شتوکا که سهام اصلی و پرتاکیدترین هستن. به اضافه پکرمان, بوعلی, کقزوی, کاما, کربن, فسپا, کترام, ثتران, الومینا, فصبا, پلاسک, خچرخش, فتوسا خروجشون رو اعلام میکنم.