جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
Atilaaa | valterwait
۲۳:۱۸:۲۳ ۱۴۰۵/۰۴/۰۱

#فروژ من واقعا موندم وقتی سهم رو کاملا داغون میبینی،و علاقه ای به خرید نداری،چرا وقت میزاری تو تاپیک برای سهامداران فروژ ؟!!!! من دارمش و اگر تعریف و تمجید کنم اشکالی نداره چون قبول دارم ذینفع هستم ،اما او کسانی که سهم رو ندارن و دم به ساعت نظر می زارن چه منفعتی براشون هست؟!!! لطفا نیا بگو که به فکر مردم هستم 😁🤮

تعامل (Eng) 1.0
لیست اخبار