جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
| rezakhan7
۲۳:۱۶:۵۰ ۱۴۰۵/۰۴/۰۱

فملی پول هیچوقت از فملی نمیاد بیرون.ما الان 4ساله از 200هزارتا شروع کردیم و الان 9 میلیون فملی داریم.دیروز و امروزم در اصلاحات حدود 700هزارتا اضافه کردم.بیشتر از 300 درصد توی سودم.دنبال نوسان هم نیستیم.مثل اونایی هم که 1500 فروختن و گفتن میشه 900 و 10روز بعدش مجبور شدن 2300 تومن بخرن هم نیستم.

تعامل (Eng) 3.0
لیست اخبار