شپلی فعلا یکی از درصدی ها 14 میلیون خریده
-
ققنوس
#دزاگرس بنظرم دزاگرس اصلاح خودش را کرد و امروز صف فروشش جمع شد انتظار اینست که از فردا مثبت معامله شود !
-
nas19971
#شپلی یادش بخیر، پارسال نقطه ی ورود من. اسکرین گرفتم نگهداشتم. در سابقه پیام هایم هم موجوده که گفتم بخرید روی هدف بالای1000تومان
-
مجید مجیدی
خودرو دوستان برای تضمین و قدرتمند شدن سبد خود فراکاب ها که تحت حمایت 100درصد سازمان بورس هستند به سبد خود اضافه کنید .تو این چند روز همگی مثبت بودن در کف قیمتی هستن. و همواره بالاترین بازدهی را فراکاب ها در کل جهان بین تمام سهام های بازار دارن. … انرژی فرابورس کالا بورس…💚💚
-
Alif
#دزهراوی تابلو سهم تقاضای حقیقی 26/88 م عرضه حقیقی 9/4 م برتری با تقاضای حقیقی. ورود پول هوشمند،قدرت خریدار 13/42 برابر فروشنده. فقط 29 نفر موفق به خرید شدند.صف خرید تقریبا سه برابر حجم معاملات. موفق باشید
-
فردا نیوز بورس
خرید بلوک کمتر از یک درصدی ستاره خلیج فارس توسط پخش رازی ارزش کل بلوک حوالی 780 همت بوده است. #شستا @farda_news_boors
-
m g
شپنا چون بیشترین رشد رو گروه پالایشی خواهد داشت تا دوسال اینده
-
فملی بعید میدونم زیر دوتومن بیاد
-
Fundatechnicals
👆 #وتوشه 6 همتی بیشتر از نصف مارکتش تلفیقی و بیشتر از یک سوم مارکتش تو شرکت اصلی سود ساخت!!! نکته جالب اینه ارزش پرتفوی بورسی اون 9 همت شده و سه همت هم سپرده نقد تو بانک داره✌️ @hdeljouee
-
m g
شپنا نگران نباش نفت به صفر هم برسه شتران و شپنا و شبندر و… همه نفتی ها صف خریدن
-
بپویا کاشکی اسم این شرکت ..به شرکت بسته نپویا بی نیرو تغییر میکرد.