جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
مها | moha1357
۲۲:۲۱:۱۹ ۱۴۰۵/۰۴/۰۱

#وسدید سازمان بورس بابد این نوع سهمها را از بورس اخراج کند در مطلبی نوشتم ، ناظر حامی سهامدار است که بازگشایی این سهم را ابطال کرد و مورد هجمه قرار گرفتم بعضی از عزیزان معتقد بودند ناظر با مدیران ناکارامد سهم هم کاسه است سهم روی 220 تومان هنگام مچینگ ، 70 میلیون اردر خرید چید و خدا را شکر که ناظر ابطال کرد وگرنه این بی وجدانها چقدر سرمایه مردم را به فنا میدادند خودم اگر روی 220 بتز میشد جوری خرید میزدم که الان نابود شده بودم خدا را شکر خدا ناظر سهم را حفظ کند

لیست اخبار