شپنا سلام اقای سالاری ، ارادت دارم خدمتتون لطفا از این به بعد سوالی داشتید ، زیر پست خودم بپرسید ، قطعا اگه بلد باشم جواب میدم در مورد شتران ، شتران فروش اردیبهشت فوق العاده ای داشته ، اگه خرداد هم خوب باشه دیگه مشکلی نمیمونه ضمنا ، مقایسه شتران و تاپیکو صحیح نیست تاپیکو هم بهترین هلدینگ صنعت نفت و گاز هست که مالک ستاره خلیج فارس هم هست شکی در خوب بودن تاپیکو ندارم بحث من چیزی دیگست نوسانگیری هم که گفتم منظورم نیست، نوسانگیر بر اساس استراتژی که داره امروز میخره ، فردا میفروشه منظور من اینه ، تاپیکو در میان مدت، چون تعدادی از سهام پرتفوش اسیب دیده می تونه از رشد بازار عقب بیوفته (میان مدت) تولید و فروش جم و نوری رو ببینید شخارک فارس عمده سبدش واسه همین فقط هشدار دادم , الانم پشیمون شدم که اینکار و کردم
-
فملی پول هیچوقت از فملی نمیاد بیرون.ما الان 4ساله از 200هزارتا شروع کردیم و الان 9 میلیون فملی داریم.دیروز و امروزم در اصلاحات حدود 700هزارتا اضافه کردم.بیشتر از 300 درصد توی سودم.دنبال نوسان هم نیستیم.مثل اونایی هم که 1500 فروختن و گفتن میشه 900 و 10روز بعدش مجبور شدن 2300 تومن بخرن هم نیستم.
-
سید مجتبی
فخاس به نظر من محدوده 187 تا 197 یه پله خرید مناسبه
-
بابک
#وبملت فکر می کنم بد موقعه ای فروختی . خبر های سیاسی خوب است و تابلو امروز چند بار صف فروش جمع شد طوری که بقیه بازار هم چشم به بانک ملت صف فروش ها تحرکاتی داشت و می خریدنداصلاح چند روزه داشتند و به نطر میاد فردا روز خوبی برای بورس باشه
-
Hiding place🍓
امام حسین شفام داد🗣🗣🗣🗣
-
دپارتمان بورس
نیمه اول بازار فردا ؛ مناسب خرید و ورود به سهام ارزنده بازار✔️ نیمه دوم بازار رو 70% سهام مثبت بسته خواهد شد . سهام مناسب ورود 🔰 شاخص سازها ؛ #شپنا #شبندر #شراز #حکشتی #رمپنا #فارس #غکورش #وپاسار دارویی ؛ #دجابر #هجرت #دتوزیع #درازک غذایی ؛ #غشهداب #غشوکو #غدانه #غمینو تکسهم ها ؛ #ولملت #ختور #دروز #زفجر #شپلی @departeman_ir
-
کیومرث قهرمانی
وبملت مشکل اساسی در تحلیل تکنیکال وبملت وجود دارد ، و بطور حتم حقوقی از این قضیه بهترین استفاده را برده است ، در انتخاب مقیاس مناسب برای نمایش داده ها در نمدار قیمتی است . بطور حتم اگر این نکته را در انتخاب چارت لحاظ کنید ، متوجه نواحی تریگر خواهید شد به عبارتی حقوقی با چارت فعلی کار نمی کند
-
Wallstreetwaves💶
💎 «مسگون» سه شنبه 2 تیر در تمام کارگزاری ها «مسگون» صندوق بخشی در صنعت «فلزات اساسی» با تمرکز بر مس و نماد #مسگون در روز سه شنبه 2 تیرماه 1405 پذیره نویسی خواهد شد. تحولات قیمتی صنعت «فلزات اساسی» در کنار اینده ممتاز «مس» این صندوق بخشی جدید گروه فیروزه را به یکی از گزینه های جذاب بازار سرمایه تبدیل کرده است.
-
تازه های بورسی(A.B.G)
🚨فروش «غمهرا» در نخستین فصل چهار برابر شد به گزارش کدال نگر بورس 24، شرکت گروه تولیدی مهرام که با نماد «غمهرا» در بازار سرمایه ایران فعالیت دارد.این شرکت در گروه محصولات غذایی طبقه بندی می شود. غمهرا هم اکنون گزارش خرداد ماه خود را بر سایت کدال منتشر کرد. https://www.bourse24.ir/news/358295
-
مهدی احمدی
خودرو اتفاقا اگه مثبت 100 باز میشد یه هفته صف خرید بود حداقل ، چون تو بازار مثل توپ صدا در میکرد و همه هجوم میاوردن واسه خرید خودرو ، اما وقتی اینجوری باز شد همه ناامید شدن و بدنام بود بدنام تر شد و نتیجه شد اینی که میبینید
-
فرزاد
#شلرد حسن وقتی میاد بورس، صندوق ارزی با سود دلاری میگه میارم، افزایش بهره میگه معلومه میخاد چیکار کنه الان هم اوراق میخاد بفروشه سودشو اونقدر میبره بالا همرو بفروشه ، حالا یکی میگه خب پی بر ای بازار میاد پایینتر، پایین می خریم، ما میگیم بازار می فرسته کما نتیجه یکی هست.