جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
نیما علی یاری | nima.ai
۲۲:۲۰:۰۰ ۱۴۰۵/۰۴/۰۱

شپنا سلام اقای سالاری ، ارادت دارم خدمتتون لطفا از این به بعد سوالی داشتید ، زیر پست خودم بپرسید ، قطعا اگه بلد باشم جواب میدم در مورد شتران ، شتران فروش اردیبهشت فوق العاده ای داشته ، اگه خرداد هم خوب باشه دیگه مشکلی نمیمونه ضمنا ، مقایسه شتران و تاپیکو صحیح نیست تاپیکو هم بهترین هلدینگ صنعت نفت و گاز هست که مالک ستاره خلیج فارس هم هست شکی در خوب بودن تاپیکو ندارم بحث من چیزی دیگست نوسانگیری هم که گفتم منظورم نیست، نوسانگیر بر اساس استراتژی که داره امروز میخره ، فردا میفروشه منظور من اینه ، تاپیکو در میان مدت، چون تعدادی از سهام پرتفوش اسیب دیده می تونه از رشد بازار عقب بیوفته (میان مدت) تولید و فروش جم و نوری رو ببینید شخارک فارس عمده سبدش واسه همین فقط هشدار دادم , الانم پشیمون شدم که اینکار و کردم

تعامل (Eng) 1.0
لیست اخبار