شستا من ضستا4044 میانگین 297ریال دارم دیروز فکر کردم پولم سوخت میشه اما امروز امیدوار شدم شاید به قیمت 297ریال برسه دوباره
-
فری کلی
اروند فردا تو صف فروش نشینید جمع میشه با خبری که از رفع تحریم پالایشی ها امد به نظر محرک خوبی باشه
-
فقط شپلی
اهل ریسک ها خیلی وقت سوار شدن وتو سود هستن شما برو سهم بدون ریسک بخر ورشد شپلی رو فقط نظاره گر باش .منتظر گزارش یک ونیم همتی خرداد ماه هستیم
-
غالبر سلام به همگی درصدی غنوش چک کنید 9 ماهه شناوری از 85 درصد 48 درصد شده درصدی مشترکیم با غالبر داره انگار از غالبر به کل خارج شدن و غنوش میخوان بالا ببرن اروین تجارت و صنایع غذایی و کدا شخصیشون
-
بورس
سصفها نزدیکترین خرید 24 هست که باید بررسی بشه
-
↩️ معاملات شخصی ↪️
💎 «مسگون» سه شنبه 2 تیر در تمام کارگزاری ها «مسگون» صندوق بخشی در صنعت «فلزات اساسی» با تمرکز بر مس و نماد #مسگون در روز سه شنبه 2 تیرماه 1405 پذیره نویسی خواهد شد. تحولات قیمتی صنعت «فلزات اساسی» در کنار اینده ممتاز «مس» این صندوق بخشی جدید گروه فیروزه را به یکی از گزینه های جذاب بازار سرمایه تبدیل کرده است.
-
سعید ایرملو
نارنج اهرم هرکس تو این دو روز نارنج اهرم فروخت کد بورسی اش غیر فعال کنه
-
امیر باقری اصلی
#وبملت سلام دوستان . من امروز سهام ملت رو فروختم . تحلیل هم نداشتم و حسی فروختم . انشا الله هر کی خرید . سود کنه
-
بورس
سصفها در اوج خدمتتون عرض کردم پله ای بفروشید و دوستان نگه داشتند والان فکر می کنم 15 درصد را از دست دادند.
-
فقط شپلی
#شپلی امروز بعد از 9سال که شپلی اومده بازارپایه برای اولین دیدم که بورس باهاش مانند یک سهم صاحب دار برخورد کرد وبازگشاییشو تایید کرد با شپلی هستیم تا 3500تومن .
-
آرش
#وتوکا جای تبریک به کارکنان داره و یک تسلیت بزرگ به سهامداران- شرکت اقتصادیه نه بنگاه خیریه- همه جای دنیا تعدیل میکنن که شرکت اسیب نبینه - تعدادی کارگر برن بیرون وتحت پوشش بیمه بیکاری باشن بهتره یا کل شرکت اسیب ببینه وهمه سهامدارها و کارگران باهم بیچاره بشن؟ البته اینجا در وتوکا مشکلی نداره تو اسیبی ندیده زیاد ولی در فولاد که اینهمه کارگر داره، وقتی قرار باشه خط تولید مثلا یکی دوسال کار نکنه، چرا باید کارگر رو نگه داشت و هزینه به شرکت وسهامدار تتحمیل کرد؟ شما یحتمل پرسنل فولاد هستی که اینجور تملق میگی مگرنه سهامدار اصلا خوشحال نمیشه