سصفها در اوج خدمتتون عرض کردم پله ای بفروشید و دوستان نگه داشتند والان فکر می کنم 15 درصد را از دست دادند.
-
دکتر رضا جوادی
نظر یکی سهامداران در مورد نماد #خاهن اهنگری تراکتور سازی فساد در ساختار جمهوری اسلامی رکن است .
-
وبصادر در سبد بورسی وبصادر : شپنا 26 همت شبندر 27 همت شتران 22 همت شبریز 6 همت جمعا : 81 همت سهام پالایشی ارزش بازار وبصادر : 54 همت
-
دکتر رضا جوادی
سلام. ادم های زرنگ و باهوش میدونن، چه اتفاقی رخ داده / اینو به اون چند نفر که توی این گروه هستن میگم چه اون چند نفر که از سمت باویلی ها هستن / چه اون چند نفر که از سمت تدبیر. دعوا اصلی بین شرکت تدبیر و مدیریت فعلی(باویلی ها) هست. باویلی اختلاس کرده و از تدبیر پول گرفته و در رفته انگلیس باویلی بهش اطلاعاتی رسیده بود که جنگ میشه و پارسال مبلغ 3.5 همت اختلاس کرد و فرار کرده از ترسش. تدبیر هم سرس کلاه رفته الان برای گرفتن حق خودش باید سهم مفت بخره و تا 20 درصد شرکت رو دستش بگیره و مدیریت شرکت رو کنترل کنه الان برای اینکه تدبیر سید مدیریت شرکت رو بگیره باید 20 درصد سهم رو داشته باشه هرچقدر جو منفی باشه و ترس در دل سهامداران خرد انداخته بشه و البته رایزنی با بورس و ناظر بکنه سهم در بازار خوب باز نشه در بازار منفی باز بشه و مثبت بالای هم نخوره تا بتونه او مابقی سهمی که میخواد رو در کف جمع کنه و 20 درصدش پر بشه و بعدش مدیریت شرکت بیفته دستش. این وسط باویلی نمیخواد این اتفاق رخ بده و از اون طرف هم پولی نداره که 3.5 همت اختلاسی که کرده رو پس بده. یا باید پول و بدهی رو بده یا سهم مفت در کف قیمتی بده به بدهکار این وسط مابقی حواشی بازی هست، خود سازمان بورس هفت خط و… زاده دنیاست می کنه جه خبره پست پرده. تا ماه پیش تمام گزارشات در کدال سهم درج شده همین که حسابرس گزارش رو اماده کرده بهانه اورده توکن ندارن.! پس اون گزارشات ماه قبل چطوری در کدال درج شده؟ نجاست در نجاست هست این سازمان بورس و پست پرده با رانت و رشوه سر سهامداران رو میبرن
-
علی شهبازی
خبهمن یک حقوقی 2 روزه وارد شده و سنگین میخره…دیروز حجم های سنگینی کد به کد شد… احتمالا رالی سهم بزودی شروع میشه ،با توجه به بنیاد عالی و اخبار شرکت… سهامدار بمانید
-
وگردش این سهم پروازی هست
-
اهرم این موج صعود یکمی ترس داره به نظرم بازار رو پالایشی هایی مثبت نگه داشتن که در یک سال گذشته میانگین 250 درصد سود دادن طلا 140 درصد سود داده
-
محمدکاوه
#بوعلی چقدر گفتم خرید و نگهداری تحریم پتروشیمیها برداشته شد از فردا صف خرید سنگین داره
-
تکنو سلام دوستان من که امروز سنگین خریدم.نظرتون چیه؟ توکل به خدا
-
امیر
#گشان شما هم فعلا به عجالتا نگ اجالتا!
-
mani
#خکرمان چه فایده بازهم ناظر سی درصد را ابطال خواهد کرد.