جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
آرش | bahamas45
۲۲:۴۷:۱۰ ۱۴۰۵/۰۴/۰۱

#وتوکا جای تبریک به کارکنان داره و یک تسلیت بزرگ به سهامداران- شرکت اقتصادیه نه بنگاه خیریه- همه جای دنیا تعدیل میکنن که شرکت اسیب نبینه - تعدادی کارگر برن بیرون وتحت پوشش بیمه بیکاری باشن بهتره یا کل شرکت اسیب ببینه وهمه سهامدارها و کارگران باهم بیچاره بشن؟ البته اینجا در وتوکا مشکلی نداره تو اسیبی ندیده زیاد ولی در فولاد که اینهمه کارگر داره، وقتی قرار باشه خط تولید مثلا یکی دوسال کار نکنه، چرا باید کارگر رو نگه داشت و هزینه به شرکت وسهامدار تتحمیل کرد؟ شما یحتمل پرسنل فولاد هستی که اینجور تملق میگی مگرنه سهامدار اصلا خوشحال نمیشه

لیست اخبار