اروند فردا تو صف فروش نشینید جمع میشه با خبری که از رفع تحریم پالایشی ها امد به نظر محرک خوبی باشه
-
مجید ح
#کفراور در گذشته خیلییییی از غپینو تحلیل ارایه شد مسخره میکردن یه عده زیاد میگفتن سهام دلاری رو ول کرده چسبیده به پفک الان همه میگن کاش غپینو رو نمیفروختیم الان کفراور رو نفروش🤣🤣 غپینو از زمان تحلیل ما تا الان 500 درصد رشد کرده یعنی بیشتر از تورم و طلا و دلار و هنوز رشدش ادامه دارد
-
Wallstreetwaves💶
نیمه اول بازار فردا ؛ مناسب خرید و ورود به سهام ارزنده بازار✔️ نیمه دوم بازار رو 70% سهام مثبت بسته خواهد شد . سهام مناسب ورود 🔰 شاخص سازها ؛ #شپنا #شبندر #شراز #حکشتی #رمپنا #فارس #غکورش #وپاسار دارویی ؛ #دجابر #هجرت #دتوزیع #درازک #دارو غذایی ؛ #غشهداب #غشوکو #غدانه #غمینو تکسهم ها ؛ #ولملت #ختور #دروز #زفجر #شپلی بانکی #ونوین #وتجارت #وبملت
-
شتاب به نظرم با صف خرید تموم میشه
-
💠 سامان تحلیل 💠
🟢جدول و نمودار بازدهی شاخص ها تا 1 سال ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ 🆔 ادرس کانال های سامان تحلیل: تلگرام بله روبیکا 🌐سایت کارگزاری بانک سامان : https://samanbourse.ir ☎️ مرکز تماس و پشتیبانی: 43024000 - 91001347 💠در مسیر تحلیل،اگاهی و تحول… 💠 https://rubika.ir/samantahlil
-
فملی پول هیچوقت از فملی نمیاد بیرون.ما الان 4ساله از 200هزارتا شروع کردیم و الان 9 میلیون فملی داریم.دیروز و امروزم در اصلاحات حدود 700هزارتا اضافه کردم.بیشتر از 300 درصد توی سودم.دنبال نوسان هم نیستیم.مثل اونایی هم که 1500 فروختن و گفتن میشه 900 و 10روز بعدش مجبور شدن 2300 تومن بخرن هم نیستم.
-
سید مجتبی
فخاس به نظر من محدوده 187 تا 197 یه پله خرید مناسبه
-
بابک
#وبملت فکر می کنم بد موقعه ای فروختی . خبر های سیاسی خوب است و تابلو امروز چند بار صف فروش جمع شد طوری که بقیه بازار هم چشم به بانک ملت صف فروش ها تحرکاتی داشت و می خریدنداصلاح چند روزه داشتند و به نطر میاد فردا روز خوبی برای بورس باشه
-
Hiding place🍓
امام حسین شفام داد🗣🗣🗣🗣
-
دپارتمان بورس
نیمه اول بازار فردا ؛ مناسب خرید و ورود به سهام ارزنده بازار✔️ نیمه دوم بازار رو 70% سهام مثبت بسته خواهد شد . سهام مناسب ورود 🔰 شاخص سازها ؛ #شپنا #شبندر #شراز #حکشتی #رمپنا #فارس #غکورش #وپاسار دارویی ؛ #دجابر #هجرت #دتوزیع #درازک غذایی ؛ #غشهداب #غشوکو #غدانه #غمینو تکسهم ها ؛ #ولملت #ختور #دروز #زفجر #شپلی @departeman_ir
-
کیومرث قهرمانی
وبملت مشکل اساسی در تحلیل تکنیکال وبملت وجود دارد ، و بطور حتم حقوقی از این قضیه بهترین استفاده را برده است ، در انتخاب مقیاس مناسب برای نمایش داده ها در نمدار قیمتی است . بطور حتم اگر این نکته را در انتخاب چارت لحاظ کنید ، متوجه نواحی تریگر خواهید شد به عبارتی حقوقی با چارت فعلی کار نمی کند