شپنا فردا ان شاالله صف های میلیاردی گروه پالایشی و شپنا لیدر پالایشی ها و کل بازار
-
امیر باقری اصلی
#وبملت سلام دوستان . من امروز سهام ملت رو فروختم . تحلیل هم نداشتم و حسی فروختم . انشا الله هر کی خرید . سود کنه
-
بورس
سصفها در اوج خدمتتون عرض کردم پله ای بفروشید و دوستان نگه داشتند والان فکر می کنم 15 درصد را از دست دادند.
-
فقط شپلی
#شپلی امروز بعد از 9سال که شپلی اومده بازارپایه برای اولین دیدم که بورس باهاش مانند یک سهم صاحب دار برخورد کرد وبازگشاییشو تایید کرد با شپلی هستیم تا 3500تومن .
-
آرش
#وتوکا جای تبریک به کارکنان داره و یک تسلیت بزرگ به سهامداران- شرکت اقتصادیه نه بنگاه خیریه- همه جای دنیا تعدیل میکنن که شرکت اسیب نبینه - تعدادی کارگر برن بیرون وتحت پوشش بیمه بیکاری باشن بهتره یا کل شرکت اسیب ببینه وهمه سهامدارها و کارگران باهم بیچاره بشن؟ البته اینجا در وتوکا مشکلی نداره تو اسیبی ندیده زیاد ولی در فولاد که اینهمه کارگر داره، وقتی قرار باشه خط تولید مثلا یکی دوسال کار نکنه، چرا باید کارگر رو نگه داشت و هزینه به شرکت وسهامدار تتحمیل کرد؟ شما یحتمل پرسنل فولاد هستی که اینجور تملق میگی مگرنه سهامدار اصلا خوشحال نمیشه
-
آنلاین بورس
#تپسی ✅شرکت پیشگامان فناوری و دانش ارامیس (نماد تپسی) با سرمایه ثبت شده 246 میلیارد تومان، گزارش عملکرد سه ماهه خود را منتشر کرد. 🟢بر اساس این گزارش، درامد این شرکت در ماه خرداد 1405 به حدود 310 میلیارد تومان رسید که نشان دهنده افزایش 61 میلیارد تومانی نسبت به درامد 249 میلیارد تومانی ماه اردیبهشت است به عبارت دیگر درامد خرداد ماه نسبت به ماه گذشته 25 درصد رشد یافته است. طبق اعلام شرکت، این افزایش درامد عمدتاً ناشی از گسترش فعالیت های عملیاتی بوده است. 🟢مقایسه درامد خرداد ماه سال جاری با درامد 293 میلیارد تومانی خرداد سال گذشته نیز نشان دهنده افزایش و رشد درامد در خرداد سال جاری است. 🟢در مجموع، درامد عملیاتی این شرکت در سه ماهه نخست سال جاری 699 میلیارد تومان ثبت شده است که معادل 23 درصد از کل درامد سال مالی گذشته (3038 میلیارد تومان) می باشد. همچنین مشخص شد که بخش عمده درامد شرکت از محل دریافت کمیسیون از سفیران حاصل شده که در سه ماهه 638 میلیارد تومان گزارش شده و سایر بخش های درامدی شامل راه اندازی مجدد و سرویس تلفنی به ترتیب 5 و 12 میلیارد تومان گزارش شده است. ❤️@bours_online
-
اخبارمهم 🌺اقتصاد و بورس
نا گفته نمانه ک امروز سهم های باارزش رو خوب خریدن و فردا ب مراتب میتونیم بازار بهتری داشته باشیم اگه بازم نقدی دنبال سهم های با پی بر ای 3بگرد وبصادر فردا منفی داد دوباره میتونی برداری شستا ک خوب بود بهترم میشه وبصادرم میاد بالا https://t.me/heyranbours
-
جمشید سلامی
#سفارس دوازده ماهه چقدر ساخته؟
-
وبملت خدایی سهم بانکی میخوایید بخرید فقط وپاسار اصلا اصلاح تو کارش نیست
-
بورس
سصفها تا وقتی صف فروش سصفها نریزه،خرید اشتباه ست.
-
سنگ صبور
#وگردش دوست عزیز سعی کن برای تحلیل تکنیکال از نمودارهای تحلیل گر بورس استفاده کنید دیتاهایش واقعی میباشد در تایم فریم ماهانه مقاومت مهم در محدوده 110تومان میباشد ، 3بار در طول دوره معاملاتی با این مقاومت برخورد داشته حتی در بعضی از روندهای صعودی هم قیمت بالاتر از 110تومن هم شده ولی کلوز ماهانه زیر 110تومن بوده امادر صعود اخیر در تایم فریم ماهانه قیمت کلوز ماهانه در محدوده 122تومن بوده کندل جدید ماهانه هم ادامه کندل صعودی قبلی در حال تثبیت قیمت های بالاتری میباشد در ضمن فقط متکی به تحلیل تکنیکال نباشید شرایط مارکت و ریسک های سیستماتیک هم در نظر بگیرید برایند تمام مطالب ذکر شده نوید یک صعود خوب برای وگردش میباشد