نا گفته نمانه ک امروز سهم های باارزش رو خوب خریدن و فردا ب مراتب میتونیم بازار بهتری داشته باشیم اگه بازم نقدی دنبال سهم های با پی بر ای 3بگرد وبصادر فردا منفی داد دوباره میتونی برداری شستا ک خوب بود بهترم میشه وبصادرم میاد بالا https://t.me/heyranbours
-
فرزاد
#شلرد حسن وقتی میاد بورس، صندوق ارزی با سود دلاری میگه میارم، افزایش بهره میگه معلومه میخاد چیکار کنه الان هم اوراق میخاد بفروشه سودشو اونقدر میبره بالا همرو بفروشه ، حالا یکی میگه خب پی بر ای بازار میاد پایینتر، پایین می خریم، ما میگیم بازار می فرسته کما نتیجه یکی هست.
-
🔸 بازار بورس تهران 🔸
#اوای_بازار 🎙صدای کارشناس 📌نرخ بهره دیگر متهم اصلی نیست؛ بازار نگران انرژی و پالایشگاه هاست ✅بازار سرمایه این روزها بیش از انکه نگران افزایش نرخ بهره باشد، چشم به دو متغیر کلیدی دوخته است؛ تداوم تولید و فروش شرکت ها در سایه محدودیت های انرژی و همچنین نحوه قیمت گذاری فراورده های پالایشی.واقعی تر شدن نرخ بهره لزوماً به معنای افزایش هزینه تامین مالی نسبت به گذشته نیست و حتی می تواند به بهبود سوداوری بانک ها از محل عملیات بانکی کمک کند. 📊سرنوشت سوداوری پالایشگاه ها و نحوه قیمت گذاری فراورده ها می تواند بر اعتماد سهامداران اثرگذار باشد. افزایش فشار بر سود این شرکت ها به زیان اعتماد بازار است، اما اصلاح قیمت گذاری می تواند بخشی از این اعتماد را بازگرداند. 📣 سهیل عسکری، مدیر سرمایه گذاری صندوق متال @BazarBourseTehran
-
علی شهبازی
برکت مارکت شرکت هایی دارویی را که میبینم به من یاداوری می کند که این سهم در بازه ای کوتاه حداقل 2 برابر خواهد شد… صبور باشید و از نوسانات مقطعی نترسید… دعبید مارکت نزدیک 70 هزار میلیارد تیپیکو 65 هزار میلیارد. اصلا هلدینگ دارویی زیر 10 همت نداریم!!! شرکتهای کوچک دارویی هم 1تا 5 همت مارکت دارن هلدینگ برکت 5/8 هزار میلیارد!!!..پول یه مجتمع ساختمانی!
-
Shiraz bourse | شیراز بورس
«مسگون» سه شنبه 2 تیر در تمام کارگزاری ها «مسگون» صندوق بخشی در صنعت «فلزات اساسی» با تمرکز بر مس و نماد #مسگون در روز سه شنبه 2 تیرماه 1405 پذیره نویسی خواهد شد. تحولات قیمتی صنعت «فلزات اساسی» در کنار اینده ممتاز «مس» این صندوق بخشی جدید گروه فیروزه را به یکی از گزینه های جذاب بازار سرمایه تبدیل کرده است. تخفیف ویژه معاملات و خدمات اعتباری اختصاصی در کارگزاری فیروزه اسیا: https://in.firouzeh.com/kargozari https://in.firouzeh.com/kargozari واحد پذیرش و پشتیبانی کارگزاری فیروزه اسیا: @firouzeh 🦋💎🦋 https://t.me/firouzeh/13146
-
Safe cave
بچه ها جون دلیل نمیشه چون از یه ماجرایی مدتی گذشته،ما هم تونسته باشیم از اون ماجرا بگذریم گذر کردن از اتفاقا نیازمند صرف زمان، بررسی و واکاوی، تجربه ی حسای تجربه نشه توی اون ماجرا و در نهایت فهم اینکه اون ماجرا چه بخشی از ما رو درگیر کرده بود و اون بخش از ما به دنبال به دست اوردن چه چیزی بود، هست . پس نه به خودتون نه به دیگری، بابت اینکه هنوز درگیر ماجرایی هستن که مدتی ازش گذشته، سخت نگیرین. شاید بد نباشه بدونیم که همه مون درگیر چیزایی از گذشته هستیم که حتی ازش خبر نداریم. #هیوا
-
شپنا یعنی شپنا ارزون میشه ؟؟؟
-
خبرنا انشالله فرداصف خریده
-
وهامون سودنقدی نمیده سالهای اول وپویا و وهامون عالی بودند امسال سودندادوسهامداررادلسردکرد
-
شپلی کجا داداش خریده نگاه کردم چیزی معلوم نیست تو سهامداران
-
کانال تحلیلی بورس
🔹و اما کمی هم از بازار امروز صحبت کنیم. دیروز بازار با ان شرایط عجیب و اسفناک و با هیجانی غیر قابل باور عرضه شد و کار به امروز کشید که به نظر دو اتفاق یا شاید هم بهتر است بگوییم سه اتفاق و خبر باعث شد تا شدت منفی دیروز را در بازار امروز نداشته باشیم و جو بهتر و کنترل شده تر پیش برود 🔸رویداد اول قطعاً تحولات سیاسی بود در حالی که همه خود را برای شکست مذاکرات بعد از اظهارنظرهای ترامپ اماده کرده بودند عراقچی که انگار در بازار سهم خریده !!! یا به قول بچه ها ضهرم دارد! با یک توییت همه چیز را تغییر داد و اعلام کرد تحریم ها و لغو ان و همچنین صدور معافیت صادرات پتروشیمی و نفت یکی از دستاوردهای این دوره مذاکرات بود و بازاری که دنبال خبرهای مثبت اقتصادیست همین را به عنوان یک پالس مثبت برداشت کرد 🔹البته اینکه ترامپ چه می گوید یا بعداً چه می شود بماند رویداد دوم حضور عارف و مدنی زاده در بازار بود اظهار نظرهای انها پالس مثبت از سوی دولت به بازار و سهامداران مبنی بر حمایت از بازار نکات مثبت این موضوع بود که از بعد روانی اثار بسزایی در بازار داشت ولی نه در حد عامل اوم و سوم. و تحول و خبر سوم هم فعال شدن قوی بسیاری از حقوقی ها و صندوق های تثبیت و توسعه در منفی بازار بود که نشان می داد زیر بازار خالی نیست و شرایط می تواند همچنان امیدوار کننده پیش برود. با این سه تحول و این سه رویداد بازار امروز در عین اینکه فضای پرعرضه ای را داشت حال و روز بهتری را تجربه کرد و البته امیدواریم این حال و هوای دست به دست شدن برای فردا نیز تکرار شود تا ما یک دوره خوب حجم خوردن را پشت سر گذاشته باشیم 🔸اما همچنان روی نظر خود هستیم ان دوره شیدایی و رشدهای هیجانی یک دست همه بازار به پایان رسیده و عرضه های این چند روز هم شبیه اب سرد روی صورت مستی بود که کمی او را هوشیارتر کرد و از این پس باید محکم تر قدم بردارد اما یک موضوع و یک چیز شجاعت دوباره را به بازار برمی گرداند و در واقع خریدار را قوی و دست او را برای خرید محکم می کند و ان هم چیزی جز انتشار گزارش های خوب و قوی پیش رو نیست. 🔹ولی بر این عقیده ایم که اگر گزارش های ماهانه خرداد که جمع بندی گزارش های سه ماهه خواهد شد و همچنین خبرهای اقتصادی از رفع محاصره و افزایش تولید و فروش به بازار برسد ما شجاعت نسبی را در سمت خرید خواهیم داشت که حتی می تواند هیجان قبل ...