#سباقر : خوب توجه کنید ! این سهم در سال 1403 ، 5108 ریال سود ساخته و در سال 1404 ، 32610 ریال سود ساخته… یعنی چه ؟ یعنی در سال 1404 ، 538 درصد افزایش سود سازی نسبت به سال قبل داشته !!! در دوماهه یِ اول سال 1405 ، 143 درصد بیشتر از دو ماهه یِ اول سال 1404 فروش داشته… این سهم 86% تولیدات خود را صادر میکند و دلار بدست می اورد و هر دلار را 150 تومان در بازار می فروشد… هفته یِ پیش نسبت P/E TTM سهم 12.01 بوده و با امدن گزارش نهاییِ سال 1404 ، این نسبت به عدد 6.41 تقلیل یافته !!! مقدار نسبت P/E FORWARD این سهم توسط معتبرترین سایتهای بورسی ، 4.41 محاسبه شده ! میدانید یعنی چه ؟… سوال : در میان 700 سهم بازار بورس ، یک سهم پیدا کنید که بهتر از سباقر باشد… منتظر گزارش فروش خرداد ماه این سهم هستیم .
-
محمد
سفاسی امروز و دیروز خیلیا فروختن ، چند روزی حوالی 300 رنج میزنه سپس ادامه صعود
-
مها
#وسدید سازمان بورس بابد این نوع سهمها را از بورس اخراج کند در مطلبی نوشتم ، ناظر حامی سهامدار است که بازگشایی این سهم را ابطال کرد و مورد هجمه قرار گرفتم بعضی از عزیزان معتقد بودند ناظر با مدیران ناکارامد سهم هم کاسه است سهم روی 220 تومان هنگام مچینگ ، 70 میلیون اردر خرید چید و خدا را شکر که ناظر ابطال کرد وگرنه این بی وجدانها چقدر سرمایه مردم را به فنا میدادند خودم اگر روی 220 بتز میشد جوری خرید میزدم که الان نابود شده بودم خدا را شکر خدا ناظر سهم را حفظ کند
-
.
ثفارس فردا اضافه کنیم؟؟
-
خوش شانس بورس
#اروند عزیزم فردا چی قراره بفروشی که من بزارمش تو واچ
-
خساپا فقط بخرید به والله خساپا امسال بالای 250 تومن خواهد بود.
-
شپلی فعلا یکی از درصدی ها 14 میلیون خریده
-
سید پرویز گبیر
#ثعمرا یه پست مخالف من چقدر قلب میخوره ، جالبه و برای خوشحال کننده ، چون همه رفتن ، و سهم افتاده دست صاحبش. در ضمن من اینه بین نیستم . دیروز گفتم برمیگرده ، و اخر وقت به قیمت صف خرید فردا ، سهم رو خریدن ، ثعمرا یه حمایت خوشگل و بی نقصی روی 1175 درست کرد ، و رفت برای هدف بعدی . الان ابتدای رونده ،بازار دو به شک هستش ، روند تثبیت بشه ، چنان صف خرید هایی درست بشه برای سهم ، که ارزوی خریدن بالای 50 درصد بالاتر از قیمت تابلو رو خریدار داشته باشه
-
گروه راهبری سود نیوز | EPSNews
شصفها افزایش سرمایه 5000% از اورده از 30 به 1500 میلیارد تومان تصویب شد.
-
نیما علی یاری
شپنا سلام اقای سالاری ، ارادت دارم خدمتتون لطفا از این به بعد سوالی داشتید ، زیر پست خودم بپرسید ، قطعا اگه بلد باشم جواب میدم در مورد شتران ، شتران فروش اردیبهشت فوق العاده ای داشته ، اگه خرداد هم خوب باشه دیگه مشکلی نمیمونه ضمنا ، مقایسه شتران و تاپیکو صحیح نیست تاپیکو هم بهترین هلدینگ صنعت نفت و گاز هست که مالک ستاره خلیج فارس هم هست شکی در خوب بودن تاپیکو ندارم بحث من چیزی دیگست نوسانگیری هم که گفتم منظورم نیست، نوسانگیر بر اساس استراتژی که داره امروز میخره ، فردا میفروشه منظور من اینه ، تاپیکو در میان مدت، چون تعدادی از سهام پرتفوش اسیب دیده می تونه از رشد بازار عقب بیوفته (میان مدت) تولید و فروش جم و نوری رو ببینید شخارک فارس عمده سبدش واسه همین فقط هشدار دادم , الانم پشیمون شدم که اینکار و کردم
-
📊 فــانـــد بورس 📈
هلدینگ خلیج #فارس مثبت و همه زیر مجموعه های اون توی در و دیوار و قفل صف فروش… پتروشیمی ها انتظار داشتم معاملاتشون بهتر باشه… ➖➖➖➖➖➖➖➖ 📈 @FUNDBOURS 📊