گلدا حال اسم یک سهم را برای دومین بار میبرم شپترو هر روز بر عرضه اش بیشتر شد و بنده سریع خروج زدم امروز سنگین صف فروش شد حال این سهم 500 درصد با ارزش ذاتی خود فاصله دارد چرا منفی شد عرضه زیاد حالا در اصلاح کامل و با توجه به گزارش جدیدش که فوق اعاده خواهد بود با قدرت وارد میشویم همچنین اگر به نتجه برسند این سهم را دیگر یافت نمیکنید
-
لیدر تریدر (بورس)
📊 تحلیل سهم #سیلام قیمت فعلی 1747 تومان حمایت های اصلی: 🟢1688 🟢1500 مقاومت های اصلی: 🔴1860 🔴2000 اهداف: 🔵2460 🔵2800 ✅توضیحات: ➖ خرید پله ای در حمایتها مناسب می باشد. #تحلیل #تکنیکال #بنیادی #حمایت #مقاومت #بازار_سرمایه #سود #سرمایه_گذاری #ترید #تریدر #بورس #طلا #صندوق_طلا 📆1405/04/01 🆔@Bourse_Leadertrader
-
شهر هفتم
🌐💠 لطفا بفرمایید همکار گرامی اگر یکم دقت کرده باشید 28 اردیبهشت مبلغ 65 میلیون ریال مربوط به مناسبت های خرداد ماه واریز شد و طبق اعلام قبلی اداره کل رفاه هر ماهه نسبت به واریز مبلغ فوق حتی بدون مناسبت اقدام خواهد شد،تیرماه امروز شروع شده و اداره کل رفاه نگفته بود اول ماه واریز میکنه طبق اعلام اواسط ماه واریز خواهد شد حالا فردا واریز بشه یا چند روز دیگه پس الکی پیام ندید که حق پرسنل خورده شده، درخصوص اعتبار سنجی ربطی به بانک شهر نداره این موضوع سیستم یکپارچه بانکی هستش و هر بانکی تشریف ببرید اگر اعتبار پایین باشه بهتون وام نمیدن چرا که اگر وام بدن با عدم پرداخت مواجه میشن پس سفت میگیرن که با مشکل مواجه نشن وربطی به اینکه بانک شهر برای کجا هستش نداره بانک شهر از شهرداری تهران جدا و مستقل شده فقط تعدادی از پرسنل سهام دار بانک شهر هستن شایان ذکر هستش وامی که به پرسنل شهرداری پرداخت میشه اعتبارش از شهرداری دریافت میشه وربطی به بانک نداره، ممنون از حسن توجه شما #اخبار_ارسالی #شهر_هفتم 🆔 @sevenciti ╔═🌺🍃════════════╗ @shahrhaftom ╚════════════🍃🌺═╝
-
غالبر رو 3100 غالبر گرفته بودم هفته قبل دیگه استوپ کردم برا پله بعدی امروز همون پولی که برا پله بعدی گذاشته بودم با توجه به روند خرید درصدی مشترکشون تو غنوش تبدیل به غنوش کردم
-
وبملت فردا منفی لایک مثبت دیس لایک
-
سهراب
#فولاد کوره8 که قبلا در مدار اومده بود امشب هم کوره7و5 قراره تو مدار بیان
-
شپنا ریزش شدید نفت
-
خودرو رفتار هیجانی رشد شارپیو خراب میکنه واسه همین دیروز نمیشد مثبت بالایی انتظار داشت مثبت 5 این همه فروشنده داشت اگه مثبت 100 باز میشد فک کنم قفل صف فروش میشد شاید تا چند ماه دیگه تارگت 100 یا بالاترو تاچ کنه ولی به صورت نوسانی نه الزاما صف خریدای پی در پی
-
پیشگو بورس دلار طلا
📚سود مجامع👇👇 #وتوکا در مجمع 440 ریال تقسیم کرد . از سود محقق شده 733 ریال #وایران در مجمع 50 ریال تقسیم کرد از سود محقق شده 164 ریال #پخش در مجمع 487 ریال تقسیم کرد از سود محقق شده 1620 ریال #وسپهر. در مجمع 650 ریال تقسیم کرد از سود محقق شده 1150 ریال #ولکار در مجمع 220 ریال سود تقسیم کرد از 560 ریال سود محقق شده #وافر در مجمع 40 ریال تقسیم کرد از سود محقق شده 369 ریال @pishgoo404
-
فری کلی
اروند فردا تو صف فروش نشینید جمع میشه با خبری که از رفع تحریم پالایشی ها امد به نظر محرک خوبی باشه
-
فقط شپلی
اهل ریسک ها خیلی وقت سوار شدن وتو سود هستن شما برو سهم بدون ریسک بخر ورشد شپلی رو فقط نظاره گر باش .منتظر گزارش یک ونیم همتی خرداد ماه هستیم