جزئیات خبر | تلگرام
بازگشت به خانه
شهر هفتم | shahrhaftom
۲۲:۵۰:۳۰ ۱۴۰۵/۰۴/۰۱

🌐💠 لطفا بفرمایید همکار گرامی اگر یکم دقت کرده باشید 28 اردیبهشت مبلغ 65 میلیون ریال مربوط به مناسبت های خرداد ماه واریز شد و طبق اعلام قبلی اداره کل رفاه هر ماهه نسبت به واریز مبلغ فوق حتی بدون مناسبت اقدام خواهد شد،تیرماه امروز شروع شده و اداره کل رفاه نگفته بود اول ماه واریز میکنه طبق اعلام اواسط ماه واریز خواهد شد حالا فردا واریز بشه یا چند روز دیگه پس الکی پیام ندید که حق پرسنل خورده شده، درخصوص اعتبار سنجی ربطی به بانک شهر نداره این موضوع سیستم یکپارچه بانکی هستش و هر بانکی تشریف ببرید اگر اعتبار پایین باشه بهتون وام نمیدن چرا که اگر وام بدن با عدم پرداخت مواجه میشن پس سفت میگیرن که با مشکل مواجه نشن وربطی به اینکه بانک شهر برای کجا هستش نداره بانک شهر از شهرداری تهران جدا و مستقل شده فقط تعدادی از پرسنل سهام دار بانک شهر هستن شایان ذکر هستش وامی که به پرسنل شهرداری پرداخت میشه اعتبارش از شهرداری دریافت میشه وربطی به بانک نداره، ممنون از حسن توجه شما #اخبار_ارسالی #شهر_هفتم 🆔 @sevenciti ╔═🌺🍃════════════╗ @shahrhaftom ╚════════════🍃🌺═╝

فالورها 17262
تاثیر (Imp) 1801.0
بازدید 1801
تعامل (Eng) 10.0
لیست اخبار