جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
Vladimir | vladimir001
۲۰:۳۸:۵۸ ۱۴۰۵/۰۴/۰۱

#شاخص_بورس از ماست که بر ماست. یه چیزی هست به نام تحریم که دیگه هیچ کجای دنیا اینو ندونن ملت ایران تا مغز استخونشون معنی تحریم رو درک کردند. نخرید سهام این لگنسازها رو. چند تا شرکت لگنساز بی کیفیت ترین خودروهای موجود را تولید می کنن و با قیمت نجومی تو پاچه خلق الله می کنن و جان هم وطناشون واسشون اهمیتی نداره. یه مشت نور چشمی بی سواد هم شدن همه کاره شون و هرچی پول شرکته به جیب می زنن. تو بورسم با همین لگنسازا شاخص سازی می کنن. پول سهام دارا هم شده شریان های حیاتی لگنسازهای بی کیفیت.

لیست اخبار