جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
املاک میرداماد | hamii
۲۱:۰۵:۱۴ ۱۴۰۵/۰۴/۰۱

کیسون یه سری از دوستان تاکید دارن کیسون شرکت بزرگ و پروژه بزرگ میگیره اقای اصلا اینو ملاک بنیادی سهم قرار ندید که بگیم سود سازه و خیلی خفنه شرکت پروژه میگیره معلوم نیست توی چند مرحله پول به شرکت بدن حالا ایا بدن ایا ندن اصلا شاید شرکت پروژه بگیره بجاش پول نگیره اهن یا کالا یا زمین بگیره اصلا پروژهای عمرانی انقدر دنگ و فنگ داره برای پول گرفتن که نگم بهتره بعدش حاشیه سود ساخت و پروژها مگه چند درصده اگر بنیاد داشت و سود ساز بود تقسیم سود سالانه برید نگاه کنید صورت مالی و چیزای دیگه رو ببنید بعد بگید بنیاد قوی خلاصه سهم را در قیمت درستش بخرید که ریسک به ریوارده به هم نریزه بعدش یه گوشه چشمی به بنیاد هم داشته باشید هر سهمی اگر در جای نادرست خرید بشه حتی بنیاد دارش هم مینونه سهامدارو اذیت کنه حد سود و زیان هم بذارید بعضی از دوستان صحبت 50 60 درصد زیان میکن که این فاجعه اس کیسون فرصت خروج داده ولی کسی خارج نشده انشالله پرسود باشید

لیست اخبار