گلدا خبر جدید: ازاد شدن 60 روزه صادرات نفت و محصولات پتروشیمی تاثیر این خبر رو فردا روی پتروشیمی ها و کل بازار می بینیم به نظرم فردا اکثرا صفهای خرید سهام داریم وضعیت الان یه طوریه که خبرها سهام پتروشیمی رو به صورت سینوسی به اشباع خرید یا فروش می بره. تا امروز برخی از این سهام به اشباع فروش رسیدن و حالا با این خبر از فردا میتونن دوباره به مدار مثبت برگردن
-
کانال مجامع شرکتها
#غدیس اگهی دعوت به مجمع عمومی فوق العاده شرکت پاکدیس - نماد: غدیس موضوع: اگهی دعوت به مجمع عمومی فوق العاده الف- زمان و محل برگزاری مجمع عمومی : با عنایت به مجوز افزایش سرمایه با شماره مجوزDPM-IOP-05A-039 مورخ 1405/04/01 از کلیه سهامداران ، وکیل یا قایم مقام قانونی صاحب سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت میگردد تا در جلسه مجمع عمومی این شرکت که در ساعت 11:00 روز چهار شنبه مورخ 1405/04/10 در استان اذربایجان غربی ،شهر ارومیه به ادرس خیابان شهید بهشتی - خیابان جام جم ( جاده بند ) - سالن همایش هتل انا برگزار میگردد حضور بهم رسانند. پخش انلاین مجمع مذکور از ادرس pakdisco.com در دسترس می باشد. ب- دستور جلسه : تصمیم گیری در خصوص افزایش سرمایه سایر موارد توضیحات: سایر موارد قابل طرح که در صلاحیت مجمع عمومی فوق العاده باشد . ج-نحوه دریافت برگ حضور در جلسه : از سهامداران محترم یا نمایندگان قانونی انها درخواست می شود برای دریافت برگه ورود به مجمع از ساعت 9 تا 10 صبح روز مجمع به امور سهام شرکت به ادرس فوق الذکر مراجعه نمایند . ضمناً جلسه مجمع ، همزمان از طریق سایت شرکت به ادرس pakdisco.com به صورت انلاین نیز قابل مشاهده می باشد . از سهامداران محترم که به صورت انلاین مجمع را مشاهده خواهند نمود ، درخواست می گردد سوالات و نظرات خود را طریق ادرس پست الکترونیکی شرکت به نشانی [email protected] مطرح تا نسبت به پاسخگویی ان مطابق ضوابط مجمع اقدام گردد. د- نحوه برگزاری مجمع : مجمع به صورت حضوری برگزار می شود . دعوت کننده از مجمع: هیات مدیره شرکت پاکدیس
-
محمد حسن
#شلرد :خدایا شکرت
-
مهدی پیروزفر
شبصیر این سهم بااین سودسازی خوب وتقسیم سود،نباید این قیمت ها باشه
-
شگستر 200 تومان الان بابت هر سهم بسازه این خبرا نیست
-
بورس ماتریکس
👆 عجب معامله ای… #درازی یا پخش رازی از زیر مجموعه های #شستا 0/64 درصد #ستاره_خلیج_فارس رو 5 همت خریده!!! بعبارتی معادل ستاره 780 همتی… یعنی شستا و تاپیکو که قبل از این معامله 50 درصد ستاره رو داشتن فقط 365 همت ارزش بلوک ستاره شونه… جدای اینکه با خرید همین مقدار ستاره مالکیت تاپیکو و در نهایت شستا بالاتر از 50 درصد شد و همه کاره شدن👌 البته قبل از این هم خود سازمان تامین اجتماعی یه بلوک 8 درصدی ستاره رو جای طلب از دولت گرفته بود و با این معامله سه عضو هییت مدیره توسط شستا انتخاب میشن و بنظرم گام مهمی در جهت عرضه اولیه برداشته شد… نکته قشنگ قضیه اینکه #شستا 300 همتی امروز صف فروش بود😜 @hdeljouee
-
arash hasary
وبملت درسته خودم سهامشو دارم هیچ حس خوبی ندارم
-
یوسف عطائیان
#وبملت تابلو تو سه روز گذشته چی میگه میگه اولا خریدار قوی هست دوما فروشنده هیجانی هم هست سوما با کد به کد ایجاد هیجان بیشتر کرد و تا جایی که تونست دو سه روز باحوصله همرو بلعید از اینجا به باید برای مفت بری رقابت کنه پس حواستون به سهمتون باشه . پیشنهاد من به شما اینه سهامداری کنید و خودتون رو قاطی بازی بزرگان نکنید…
-
یوسف عطائیان
#وبملت تابلو تو سه روز گذشته چی میگه میگه اولا خریدار قوی هست دوما فروشنده هیجانی هم هست سوما با کد به کد ایجاد هیجان بیشتر کرد و تا جایی که تونست دو سه روز باحوصله همرو بلعید از اینجا به باید برای مفت بری رقابت کنه پس حواستون به سهمتون باشه . پیشنهاد من به شما اینه سهامداری کنید و خودتون رو قاطی بازی بزرگان نکنید…
-
روهان
خزامیا دوستان تا قیمت سهام خودرویی قطعاتی چندصد برابر نشه صف خریدای سنگین میلیاردی نداریم…ما عادت داریم هر چیزی رو به هزار برابر قیمت بخریم و الان با تخفیف 99/9 درصدی سهم رو نمیبینیم
-
مسعود دهقانی
فسوژ خرداد هم هیچ صادراتی نداشته رفت تیر