#وسدید اوصاع تغییر کرده .
-
بورس و ارز با رابینز (VIP)
#شستا ✅ شستا دقت کنید داخل کانال زرد قرار داره و اهداف کانال زرد فعال شده با شکست مدلاین کانال در 215هدف 300الی 320سقف کانال زرد فعال میشه البته باشکست سقف کانال اهداف جدیدی فعال خواهد شد و پتنانسیل رشد را داره 📌@robbinstreders
-
دایره طلایی سهام
💡تحلیل بنیادی سهم هرمز 1405/3/31 🔻مشاهده ویدیو: https://www.aparat.com/v/dlrc5ob 🔰ورود به سامانه دایره طلایی سهام: www.Gcircle.ir 📊کانال دایره طلایی سهام: @Gc_stock ✅ارتباط با ادمین: @GCSinfo #دایره_طلایی_سهام #بورس #اموزش_بورس #برترین_سهام_بنیادی
-
کاما Mhf ولاعتماد چطوریه یه تحلیل بکن واسمون چقدر سود تقسیم میکنه. چقدر بنیادیه اخه دیدم دوسال پیش پذیره نویسی شده و شما رفتی پولت را دو سال بلوکه کردی گفتم حتما سود تقسیمی بالایی داره
-
بولتن نیوز
جهش معاملات بورس کالا با دادوستد 6 هزار و 580 میلیارد تومانی در اول تیر بورس کالای ایران در اول تیرماه با معامله 66 هزار و 540 تن کالا، ارزش 6 هزار و 580 میلیارد تومانی را ثبت کرد؛ پتروشیمی و فولاد پیشتاز بازار بودند. بازار فیزیکی بورس کالای ایران در نخستین روز تیرماه با معامله 66 هزار و 540 تن محصول در تالارهای مختلف همراه شد و ارزش کل دادوستدها به بیش از 6 هزار و 580 میلیارد تومان رسید؛ پتروشیمی و صنعتی بیشترین سهم معاملات روز را به خود اختصاص دادند. معاملات فیزیکی بورس کالای ایران در روز دوشنبه اول تیرماه 1405 با حضور فعال شرکت های تولیدی در تالارهای صنعتی، پتروشیمی، فراورده های نفتی، سیمان و حراج همزمان دنبال شد. بر اساس امار معاملات منتشر شده تا ساعت 18، در مجموع 66 هزار و 540 تن کالا مورد معامله قرار گرفت و ارزش معاملات به 6 هزار و 580 میلیارد تومان رسید. ادامه در لینک زیر https://www.bultannews.com/fa/news/889713
-
شبندر امروز حقوقی میتونست خرید نزنه فردا سه درصد کمتر بخره.دمش گرم
-
کاما قبلا از تعطیلی بازار و تنش ها یادتونه چی شد؟ کاما همش داشت نزول میکرد فکر کنم حدود 20 30 درصد اومد پایین یه عده از فرصت استفاده کردن و یه عده هم فروختن به هوای اینکه برن سهام دیگه بخرن از اونجا 70 درصد بازدهی داد الان هم همین میشه چه بسا بیشتر منتهی این دفعه دیگه راه نمیده. من تو چارت نشونه ها و سیگنالایی میبینم که خبرای بنیادیش بعدا کدال میشه.منم خبر ندارم چه اتفاقی قراره بیفته ولی نمودارش به شدت مستعده واسه همینم اومدم کاما خریدم
-
بترانس #بترانس از لحاظ بنیادی جز بهترین سهامهای بازاره سال 1405 سود 150 تومنی میسازه ، فردا هم صف خرید خواهد شد و شاهد روند صعودی خواهیم بود. بازدهی سهم امسال بیشتر از 100 درصد خواهد بود.
-
محمد حسن
#شلرد :پارسال یادتون هست اکبر اسمعیلی درسایت و روزنامه مناقصه خرید برق برای ماه های گرم امسال گذاشته بود یعنی به نظرتون قرارداد بسته یا فقط برای اینکه حقوق اش حلال باشد تز ان را امده ؟!
-
رانتکده
💎 «مسگون» سه شنبه 2 تیر در تمام کارگزاری ها «مسگون» صندوق بخشی در صنعت «فلزات اساسی» با تمرکز بر مس و نماد #مسگون در روز سه شنبه 2 تیرماه 1405 پذیره نویسی خواهد شد. تحولات قیمتی صنعت «فلزات اساسی» در کنار اینده ممتاز «مس» این صندوق بخشی جدید گروه فیروزه را به یکی از گزینه های جذاب بازار سرمایه تبدیل کرده است. #پیشنهاد_خرید
-
عیار برتر
✅ #تاصیکو ✍جالب است بدانید که 63 درصد ارزش پرتفوی بورسی تاصیکو مربوط به #فملی و 12درصد مربوط به #فباهنر می باشد… به عبارتی تقریبا 75 درصد ارزش پرتفوی بورسی تاصیکو #مس_محور می باشد… در پرتفوی غیر بورسی هم طلای تفتان و طلای کردستان را داریم در کنار نقره رنگان، که در حال حاضر طلای تفتان ان به ظرفیت اسمی تولید 500 کیلو طلا در سال رسیده است…