جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
| alpham
۲۱:۱۰:۳۵ ۱۴۰۵/۰۴/۰۱

کاما قبلا از تعطیلی بازار و تنش ها یادتونه چی شد؟ کاما همش داشت نزول میکرد فکر کنم حدود 20 30 درصد اومد پایین یه عده از فرصت استفاده کردن و یه عده هم فروختن به هوای اینکه برن سهام دیگه بخرن از اونجا 70 درصد بازدهی داد الان هم همین میشه چه بسا بیشتر منتهی این دفعه دیگه راه نمیده. من تو چارت نشونه ها و سیگنالایی میبینم که خبرای بنیادیش بعدا کدال میشه.منم خبر ندارم چه اتفاقی قراره بیفته ولی نمودارش به شدت مستعده واسه همینم اومدم کاما خریدم

تعامل (Eng) 1.0
لیست اخبار