جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
| alpham
۲۱:۱۱:۳۳ ۱۴۰۵/۰۴/۰۱

کاما Mhf ولاعتماد چطوریه یه تحلیل بکن واسمون چقدر سود تقسیم میکنه. چقدر بنیادیه اخه دیدم دوسال پیش پذیره نویسی شده و شما رفتی پولت را دو سال بلوکه کردی گفتم حتما سود تقسیمی بالایی داره

تعامل (Eng) 1.0
لیست اخبار