شبندر امروز حقوقی میتونست خرید نزنه فردا سه درصد کمتر بخره.دمش گرم
-
شفارس حجم خوردن شفارس تو این چند روز خیلی مشکوکه
-
اخبار بورس امروز
✅ رشد 48 درصدی درامدهای عملیاتی ایران ارقام جلسه ارزیابی عملکرد 6 ماهه شرکت ایران ارقام برگزار و اعلام شد درامدهای عملیاتی این شرکت با رشد 48 درصدی به 2,520,136 میلیون ریال و سود خالص ان به 249,252 میلیون ریال رسیده است. زعیمی، معاون امور شرکت های هلدینگ فرهنگیان، بر استقرار سیستم جامع بهای تمام شده و بازنگری در قیمت گذاری محصولات بر اساس هزینه یابی واقعی تاکید کرد و شبکه شعب سراسر کشور را ظرفیتی برای توسعه بازار در صنعت تراکنش دانست. @bourseEmroz
-
اخبار بورس | Tse Press
✅ رشد 48 درصدی درامدهای عملیاتی #مرقام نسبت به دوره مشابه / بازنگری اساسی در نرخ خدمات و محصولات جلسه ارزیابی عملکرد 6 ماه ایران ارقام از شرکتهای هلدینگ فرهنگیان برگزار شد. در این جلسه گزارش شد که درامدهای عملیاتی ایران ارقام با 48درصد رشد به 2,520,136 میلیون ریال و سود خالص به 249,252 میلیون ریال رسیده است. زعیمی، معاون امور شرکت های هلدینگ فرهنگیان، بر ضرورت اصلاح و استقرار سیستم جامع بهای تمام شده در کلیه پروژه ها و فرایندهای اجرایی تاکید کرد و خواستار بازنگری اساسی در قیمت گذاری محصولات و خدمات ایران ارقام بر مبنای هزینه یابی واقعی شد. وی شبکه شعب و نمایندگی های #مرقام در سراسر کشور را به عنوان یک ظرفیت کلیدی و پتانسیلی ارزشمند برای توسعه بازار و افزایش سهم شرکت در صنعت تراکنش و پرداخت، مد نظر قرار داد. www.tsepress.com/48356-2
-
بِهین بورس | Behinbourss
💥 اثر ارزش 780 همتی ستاره خلیج فارس در صبا و شستا😏 ✅ اگر ارزش پالایشگاه ستاره خلیج فارس را بر اساس مزایده اخیر حدود 780 همت در نظر بگیریم، سهم 49 درصدی تاپیکو در این پالایشگاه حدود 382 همت ارزش دارد. ✅ صبا مالک 8.4 درصد تاپیکو است؛ بنابراین اثر ستاره برای صبا حدود 31.7 همت می شود. در حالی که ارزش بازار صبا حدود 55 همت است. ✅ اما در شستا ماجرا جدی تر است. شستا 67.7 درصد تاپیکو را مستقیم در اختیار دارد و 84.6 درصد صبا را هم مالک است. ✅ اثر مستقیم ستاره برای شستا از مسیر تاپیکو حدود 255 همت است. اثر غیرمستقیم از مسیر صبا هم حدود 27 همت می شود. ✅ در مجموع، اثر ستاره برای شستا حدود 282 همت براورد می شود. در حالی که ارزش بازار شستا حدود 343 همت است. ✔️ لینک کانال در بله ✍ @Behinbourss | بِهین بورس https://ble.ir/Behinbourss
-
سید پرویز گبیر
#ثعمرا دوستان من یقین داشتم که ثعمرا می ره تو اصلاح ، منتهی یه دلیل داره من نمی فروشم ، و نوسان نمی گیرم وقتی شما با سه تا کد 10 میلیون سهم داری ، با توجه به حجم پایین معاملات ثعمرا ، وقتی بفروشی، به سختی میتونی این حجم سنگین سهم رو جایگزین کنی ، پس من قید نوسانات ریز رو میزنم ، و به یه محدوده ای فکر میکنم ، که یه مینیموم و یه ماکسیموم داره ، و از نقطه مینیموم شروع به فروش میکنم ، و تو نقطه ماکسیموم ثعمرا رو خالی کردم ، و دوباره شروع به کوبیدن سهم میکنم . قطعا بدونین که این شروع فروش من زودتر از یک سال بعد نخواهد بود .
-
وبملت خبرهای توافق و شرایط کشور یه طرز باورنکردنی خوب هست و منفی خوردن بازار با وجودی این خبرها نشان از یک گارد صعودی بلند مدتی با بازیگران بزرگ هست و هدف ورود پول های قوی است
-
Darioush Efati
شکام الفام جان یک سوالی دارم لطفا اگر این صفحه رو چک کردی جوابش رو بده ، ممنون الان شما تکنیکالی شکام رو فروختی ، با علم به p/e پایین در بازار امروز و پایننتر امدن p/e بعد از تقسیم سود و گزارش بهار ، درسته؟ حالا چه سهم میخواهید بخرید که شرایطش مثل الان شکام باشه ؟ البته که صلاح ملک خویش را خسروان دانند.
-
سیدرضا
سلام به نظر من امروز NAV ابطال پالایش را بالا بردن چون قبل از اینکه صندوق باز بشه NAV زیر 61000 بود ولی الان 62500 است
-
علی
#وگردش سلام شب بخیر دوستان نظرتون در مورد این ناحیه چیه؟ تایم فریم ماهیانه
-
مهدیه افراشته
#شپلی دوستان هنوز بروز رسانی کامل نشده سهامداران درصدی اما فقط این یک حقیقی رو ببینید تا متوجه بشین قیمت سهم کجاها باید بره