#شاخص_بورس در این کشور همه چیز ساختگیست حتی بورس یعنی کاری کردند که نمیشه به هیچیشون اعتماد کرد. فرق نداره سهامدار باشی یا صندوق طلا و… همه ش کنترل شده و دستوری است.
-
شبندر ریزش قیمت نفت
-
سینا
#خپارس زیباست
-
صندوق های طلا اهرمی بورسی
💵 صندوق درامد ثابت دلاری؛ یک ابزار جدید برای سرمایه گذاری ارزی در بازار سرمایه 🔹 صندوق های درامد ثابت دلاری به زودی وارد بازار سرمایه می شوند و طبق اخبار منتشرشده، احتمالا نخستین صندوق ها توسط بانک ملی و بانک ملت عرضه خواهند شد. این ابزار، در عمل ترکیبی از بازده دلاری ➕ مدیریت تحت نظارت بازار سرمایه است. 🔺 در ساختار این صندوق ها، سرمایه گذار علاوه بر تغییرات نرخ دلار نسبت به ریال، می تواند سود دلاری نیز دریافت کند؛ موضوعی که از نظر تیوری می تواند نقش یک بازده ثابت در کنار نوسان ارزی را ایفا کند. 🔺 از زاویه کارکردی، مهم ترین تفاوت این ابزار با نگهداری مستقیم ارز در سه بخش خلاصه می شود: • حذف نگهداری فیزیکی اسکناس و ریسک های مرتبط • تبدیل سرمایه گذاری ارزی به یک ابزار شفاف و قابل نظارت • امکان ورود سرمایه گذاران به بازار ارز بدون درگیری با بازار غیررسمی 🔺 با این حال، این ابزار بدون چالش هم نیست. احتمال نیاز به تحویل اسکناس یا حواله ارزی برای صدور و محدودیت در تسویه یا ابطال سریع از مهم ترین نکاتی هستند که باید در نظر گرفته شوند. ⚠️ در کنار این موارد، تجربه های قبلی نظام بانکی در حوزه سپرده های ارزی باعث شده نگاه بازار به این ابزار همزمان با توجه و احتیاط همراه باشد. 📌 در نهایت، صندوق های درامد ثابت دلاری را می توان یک تلاش برای نزدیک تر کردن سرمایه گذاری ارزی به ساختار رسمی بازار سرمایه دانست؛ ابزاری که موفقیت ان به جزییات اجرایی و ثبات مقررات وابسته خواهد بود. @Foundino | 🟠🟠🟠
-
ترید فاند
💵 صندوق درامد ثابت دلاری؛ یک ابزار جدید برای سرمایه گذاری ارزی در بازار سرمایه 🔹 صندوق های درامد ثابت دلاری به زودی وارد بازار سرمایه می شوند و طبق اخبار منتشرشده، احتمالا نخستین صندوق ها توسط بانک ملی و بانک ملت عرضه خواهند شد. این ابزار، در عمل ترکیبی از بازده دلاری ➕ مدیریت تحت نظارت بازار سرمایه است. 🔺 در ساختار این صندوق ها، سرمایه گذار علاوه بر تغییرات نرخ دلار نسبت به ریال، می تواند سود دلاری نیز دریافت کند؛ موضوعی که از نظر تیوری می تواند نقش یک بازده ثابت در کنار نوسان ارزی را ایفا کند. 🔺 از زاویه کارکردی، مهم ترین تفاوت این ابزار با نگهداری مستقیم ارز در سه بخش خلاصه می شود: • حذف نگهداری فیزیکی اسکناس و ریسک های مرتبط • تبدیل سرمایه گذاری ارزی به یک ابزار شفاف و قابل نظارت • امکان ورود سرمایه گذاران به بازار ارز بدون درگیری با بازار غیررسمی 🔺 با این حال، این ابزار بدون چالش هم نیست. احتمال نیاز به تحویل اسکناس یا حواله ارزی برای صدور و محدودیت در تسویه یا ابطال سریع از مهم ترین نکاتی هستند که باید در نظر گرفته شوند. ⚠️ در کنار این موارد، تجربه های قبلی نظام بانکی در حوزه سپرده های ارزی باعث شده نگاه بازار به این ابزار همزمان با توجه و احتیاط همراه باشد. 📌 در نهایت، صندوق های درامد ثابت دلاری را می توان یک تلاش برای نزدیک تر کردن سرمایه گذاری ارزی به ساختار رسمی بازار سرمایه دانست؛ ابزاری که موفقیت ان به جزییات اجرایی و ثبات مقررات وابسته خواهد بود. @trade_fundd | 🟠🟠🟠
-
سصفها فقط یک مسیر برای رشد موقت سهم وجود دارد انهم اینه افزایش سرمایه مجوز بگیرد شاید بتونه 20 روز مثبت باشه وگرنه ارزش ذاتی سهم نه بلکه ذاتی حقوقی سهم خیلی پایین است .
-
سینا
#خپارس بیصبرانه منتظر شکست مقاومت 113 هستیم
-
ولگردِ تاریکی
#شاخص_بورس #وبملت #شستا نمی دونم چرا فقط بازار بورس دانش میخواد کلاس میخواد . دکترا میخواد . تکنیکال میخواد . فاندامنتال میخواد دوره امورشی میخواد . سیگنال میخواد کانا لهای شیطانی میخواد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/ مثلا خریدن طلا چی دانشی میخواد ؟ حریدن دلار چه دانشی میخواد ؟ خرید خونه چه دانشی میخواد ؟ خرید ماشین چه دانشی میخواد ؟ یارو بیسواد بیسواد 10 سال پیش رفته 10 هزا دلار از روی بیسوادیش خریده الان میلیارد شده . زمینشو داده بساز بفروش 4 تا اپارتمان گرفته الان شده میلیاردر .. دانشش کجا بود ؟ . تو بورس ما مملو از شارلاتان . گنگستر . ششلول بند . ارسن لوپن ال کاپون رمالانو ستاره شناسانو . اتیش پرستان و.هستن ..یعنی بورس ما بهشت این گانگسترهاست خیلی باید مواظب باشی . یعنی کسی که از بورس ما دیپلم بگیره انگاری از MIT مدرک سوپر دکترا گرفته
-
مهدی پیروزفر
خودرو بنظر میرسه بیشتر کسانی که اختیارفروش ط دارند ،بطور طبیعی مایل به مداومت اصلاح هستن ولیکن پولی ازخودرو خارج نشده بلکه سنگین هم وارد شده ،نیم ساعت پایانی بازار امروز که صف فروش شاخص سازها جمع شد واهرمی ها بالا رفتن،خود بیانگر بازار فرداست.بنظرم بتدریج وازصفر حجم میخوره،میره صف خرید،پول درشته حتی فروشندگان هنوز درکارگزاری و درامدثابت ها پارک است خوشبختانه سایربازارهای مالی در نزول ورکودند و این میتونه به ادامه رشدبورس کمک کنه
-
Vladimir
#شاخص_بورس از ماست که بر ماست. یه چیزی هست به نام تحریم که دیگه هیچ کجای دنیا اینو ندونن ملت ایران تا مغز استخونشون معنی تحریم رو درک کردند. نخرید سهام این لگنسازها رو. چند تا شرکت لگنساز بی کیفیت ترین خودروهای موجود را تولید می کنن و با قیمت نجومی تو پاچه خلق الله می کنن و جان هم وطناشون واسشون اهمیتی نداره. یه مشت نور چشمی بی سواد هم شدن همه کاره شون و هرچی پول شرکته به جیب می زنن. تو بورسم با همین لگنسازا شاخص سازی می کنن. پول سهام دارا هم شده شریان های حیاتی لگنسازهای بی کیفیت.
-
شپدیس شپدیس هم جزو سهامهایی هستش که پروژه خواهد شد بخاطر لغو تحریم صادرات و بخاطر مسایل سیاسی که به نفع کشور هستش برای تامین مالی شرکتها جهت بازدهی حداکثری