جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
ولگردِ تاریکی | stray_darkness
۲۰:۳۹:۲۶ ۱۴۰۵/۰۴/۰۱

#شاخص_بورس #وبملت #شستا نمی دونم چرا فقط بازار بورس دانش میخواد کلاس میخواد . دکترا میخواد . تکنیکال میخواد . فاندامنتال میخواد دوره امورشی میخواد . سیگنال میخواد کانا لهای شیطانی میخواد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/ مثلا خریدن طلا چی دانشی میخواد ؟ حریدن دلار چه دانشی میخواد ؟ خرید خونه چه دانشی میخواد ؟ خرید ماشین چه دانشی میخواد ؟ یارو بیسواد بیسواد 10 سال پیش رفته 10 هزا دلار از روی بیسوادیش خریده الان میلیارد شده . زمینشو داده بساز بفروش 4 تا اپارتمان گرفته الان شده میلیاردر .. دانشش کجا بود ؟ . تو بورس ما مملو از شارلاتان . گنگستر . ششلول بند . ارسن لوپن ال کاپون رمالانو ستاره شناسانو . اتیش پرستان و.هستن ..یعنی بورس ما بهشت این گانگسترهاست خیلی باید مواظب باشی . یعنی کسی که از بورس ما دیپلم بگیره انگاری از MIT مدرک سوپر دکترا گرفته

تعامل (Eng) 2.0
لیست اخبار