#وگردش سلام چرا سهام دارم : چون مطمینم سهم باید رشد کنه و میکنه . تمام مطالب من منفی میباشد : اگر حقیقت منفی است مشکل از گوینده نیست . علاقه ای به کبک ندارم و حوصله توضیح بیشتر از این هم ندارم
-
بورس و ارز با رابینز (VIP)
#شپنا ✅ شپنا 1100میشه محدوده های سقف کانال اگه منفی بده میتونه واگرایی منفی هم داشته باشه تایم هفتگی در کل پالایشیها نسبت به سهمهای دیگه رشد بهتری داشتن و احتمال داره این محدوده کمی سنگین عمل کنند در کل محدوده های مقاومتی پیشنهاد خرید نداریم از سیگنالهای کانال پالایش 15000و شتران کف قیمتی سیگنال شد 📌@robbinstreders
-
بورس تهران
🔺مقایسه بازدهی صندوقی های درامد ثابت در این بین فیروزا با 8.61 درصد بازده سه ماهه در صدر جدول بهترین ها در بین 10 صندوق بزرگ درامد ثابت قرار دارد. برخلاف گذشته، اختلاف بازدهی بیشتر شده است به طوریکه با فرض ادامه رویه فعلی اختلاف بازدهی فیروزا با صندوق رتبه دهم به سالانه دو درصد میرسد!
-
ثنور با شفاف سازی و ارسال به موقع گزارشات پله بعدی برگشت ثنور به بازار زرد و 3درصدی شدن و انشالله مرحله بعد ورود به بازار اصلی خواهد بود…
-
H-ghalibaf
#فملی طبق جدول حساسیت فملی امسال 430 تومن محقق میکنه با 145 تومن امسال پی بر ای فوروارد میره زیر 4 یعنی سوپر مفت
-
POSITIVE WAVE
خرید بلوک 0.64 درصد ستاره خلیج فارس توسط پخش رازی ارزش کل بلوک حوالی 780 همت بوده است. #تاپیکو 49 درصد این بلوک رو دارد یعنی ارزش این بلوک تاپیکو 382 همت است ارزش سهم #صبا در #تاپیکو بیشتر از قیمت تابلوشه✋ @waveplus
-
رضا حاجیان📈
#خفولا (افشاگری) سرانه خرید 62 میلیون سرانه فروش 37 میلیون #رضاحاجیان 1405/4/1 ---------------------------------------------------------- 📈کانال رضاحاجیان 👇👇👇👇👇 https://t.me/rezaboors
-
علی
#شپترو به زودی. قیمت سهم. از. 4. هزار تومان. عبور می کند. یکی از بهترین. پتروشیمی ها است. با تنوع محصولات. و… اهداف بالایی دارد. بیش از 8 هزار تومان. و…
-
فاراک گول نخورید این قیمت ها ارزنده نیست البته برای کوتاه مدت
-
imaN zand
#شپترو فرصت خرید بود امروز منکه باز اضافه کردم😑😑😐 تو منفی سه درصد…3میلیون سهم دارم میفروشم قیمت پایه 1200تومن هر سهم🤑فک کنم تا چندسال اینده جای من با تاپیکو عوض شه😆
-
بورس تهران
نکته اینه که سهم افزایش سرمایه 287% از اورده و انباشته داشته و به حق تقدم ها سود تعلق نمی گیره. لذا با فرض تقسیم سود 75% از سود 361 تومانی، به ازای هر سهم 270 تومان سود تقسیم میشه که معادل بازده نقدی خاص 45% مجمع میشه. 🔹 #بپویا گزارش سالانه خوبی داد و فصول اخیر به ترتیب 28 و 25 و 32 و 17 تومان ساخته، جمعا 112 تومان، 55% بیشتر از مدت مشابه. قیمت 665 تومان، PE~6.5 🔹 #کگاز گزارش سالانه خوبی داد و فصول اخیر به ترتیب 180 و 121 و 156 و 106 تومان ساخته، جمعا 563 تومان، 45% بیشتر از مدت مشابه. قیمت 3991 تومان، PE~7.1 و تقسیم سود احتمالا 70% 🔹 #ومپنا گزارش سالانه داد و اصلی و تلفیقی به ترتیب 388 و 548 تومان ساخت، 88% و 85% بیشتر از مدت مشابه. قیمت 2675 تومان، P/E~6.9 و تقسیم سود احتمالا 30% 🔹 #سرچشمه گزارش سالانه داد و اصلی و تلفیقی به ترتیب 118 و 217 تومان ساخت، 36% و 63% بیشتر از مدت مشابه. قیمت 544 تومان، P/E~4.6 و تقسیم سود احتمالا 40% 🔹 #وتوشه گزارش سالانه داد و اصلی و تلفیقی به ترتیب 208 و 363 تومان ساخت، 60% و 31% بیشتر از مدت مشابه. قیمت 680 تومان، P/E~3.3 و تقسیم سود احتمالا 20% ▫️ تقسیم سود پایین، سرمایه گذاری منابع تو بانک ها و سودی که عقب تر از تورمه. این کارنامه رو دست راست نمیدن ❗️ #وملل بالاخره کمی زیان رو کاهش داد و سالانه منتهی به اسفند 14.3 همت زیان ساخت، 53% کمتر از سال گذشته ▫️مارکت 4.5 همت، سرمایه 2 همت و زیان انباشته به 64 همت رسید. ‼️ #درازی تو مزایده 0.64% از نفت ستاره خلیج فارس شرکت کرد و با مبلغ 5000 میلیارد تومان برنده شد! واقعا باورم نمیشه. درازی با اختلاف بدترین شرکت پخش دارویی سال های اخیر بوده، سال گذشته کلا 192 میلیارد تومان سود ساخته و مارکت 1330 میلیارد تومانی داره. بعد رفته تو مزایده ستاره خلیج فارس! شرکت کرده و برنده شده، اونم به ارزش حدودا 4 برابر مارکت شرکت!! چرا واقعا؟ پخش دارویی چه ربطی به پالایشگاه داره خب؟! 🔷 ثبت افزایش سرمایه ▫️سیسکو 47% از اورده ▫️قچار 35% از انباشته