جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
محمد علی بوشهری | alibushehri
۱۹:۴۸:۵۵ ۱۴۰۵/۰۴/۰۱

#وگردش سلام چرا سهام دارم : چون مطمینم سهم باید رشد کنه و میکنه . تمام مطالب من منفی میباشد : اگر حقیقت منفی است مشکل از گوینده نیست . علاقه ای به کبک ندارم و حوصله توضیح بیشتر از این هم ندارم

لیست اخبار