#شپترو فرصت خرید بود امروز منکه باز اضافه کردم😑😑😐 تو منفی سه درصد…3میلیون سهم دارم میفروشم قیمت پایه 1200تومن هر سهم🤑فک کنم تا چندسال اینده جای من با تاپیکو عوض شه😆
-
مهدی پیروزفر
شپدیس معاملات امروز شپدیس فوق العاده بود،باوجود کلیت منفی بازار،شپدیس دربیشتر دقایق بدون صف فروش بود،حجم سنگینی خورد ،حقوقی ها وحقیقی های زیادی در قیمت بشدت ارزنده سوارسهم شدن،میشه گفت سهم ازفروشندگان خالی شد،اخرین قیمت ها حتی تااستانه13750نیز رفت.درمجموع به نظرم استارت شپدیس ازفردا زده میشه،سهمی که برخلاف همگروهیاش بامثبت بالابازنشد وسریع اصلاح کرد اکنون ازدید معامله گران ارزنده است
-
Mohammad Khorasani دامنه فعالیتم صرفا همین سایت است.
شپنا سلام خدمت دوستان خوب شپنایی درسته که الان وضعیت تحلیل تکنیکال سهام مختلف مخصوصا روزانه پیچیده شده (که از نظر من میشه همه موج اخیر رو موج یک گرفت و به دنبال سطوح 23-38-50-62 فیبوناچی اون برای ورود بود) اما توجه کنید این مورد نباید دلیل بشه که تحلیل بنیادی بیش از حد رنگ بگیره هرچند که عنایت به بنیاد هر سهم بسیار مهمه اما توجه کنید که تحلیل تمام و کمال این مورد در دایره اسناد سری هر سهم هست و اونچه در گزارشات میبینیم گاها یه پوسته فریبنده ست و بسیار اتفاق افتاده سهمی که مدتها درجا زده و در 9ماهه ضررهای سنگین گزارش کرده و حقوقی هم تمام مدت فروشنده جدی سهم بوده و به یکباره در 12 ماهه به سودهای 100 درصدی رسیده و بالعکس هم موارد زیادی بوده. یه مورد دیگه در مورد تکنیکال شپنا اضافه کنم گه تایم روزانه هرچند سیگنال خروج داده تایم هفتگی خروج تایید شده نیست و در صورت اصلاح محدوده 800 برابر با سطح 23 فیبو روزانه ست. شاد باشید و… .
-
گلدا شستا چه وضعیتی داره!؟ با تشکر
-
بورس | سهام | آكادمى كارو
حقوقی #خودرو ده میلیارد برگه سهم از تو کف خرید
-
آقای میم ب
#ثشرق حسن اگر هنوز صبرت تموم نشده فقط سهامداری کن این داستانها رو هم فراموش کن .
-
عبد عبد
وپارس چراااا
-
Afzal
موج شپدیس برای خرید فردا بسیار مناسب است
-
عبد عبد
وپارس پی بر بی. 0٫44 پی بر ای 1.2 سود هر سهم 151تومان قیمت هر سهم 190
-
💠 سامان تحلیل 💠
رهیاب پیشنهاد افزایش سرمایه 78 درصدی ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ 🆔 ادرس کانال های سامان تحلیل: تلگرام بله روبیکا 🌐سایت کارگزاری بانک سامان : https://samanbourse.ir ☎️ مرکز تماس و پشتیبانی: 43024000 - 91001347 💠در مسیر تحلیل،اگاهی و تحول… 💠 https://rubika.ir/samantahlil
-
مهران سارو
حکشتی هیچ اسیبی ندیده ناوگان نفت کش و…؟