#خفولا (افشاگری) سرانه خرید 62 میلیون سرانه فروش 37 میلیون #رضاحاجیان 1405/4/1 ---------------------------------------------------------- 📈کانال رضاحاجیان 👇👇👇👇👇 https://t.me/rezaboors
-
وبملت خبرهای توافق و شرایط کشور یه طرز باورنکردنی خوب هست و منفی خوردن بازار با وجودی این خبرها نشان از یک گارد صعودی بلند مدتی با بازیگران بزرگ هست و هدف ورود پول های قوی است
-
Darioush Efati
شکام الفام جان یک سوالی دارم لطفا اگر این صفحه رو چک کردی جوابش رو بده ، ممنون الان شما تکنیکالی شکام رو فروختی ، با علم به p/e پایین در بازار امروز و پایننتر امدن p/e بعد از تقسیم سود و گزارش بهار ، درسته؟ حالا چه سهم میخواهید بخرید که شرایطش مثل الان شکام باشه ؟ البته که صلاح ملک خویش را خسروان دانند.
-
سیدرضا
سلام به نظر من امروز NAV ابطال پالایش را بالا بردن چون قبل از اینکه صندوق باز بشه NAV زیر 61000 بود ولی الان 62500 است
-
علی
#وگردش سلام شب بخیر دوستان نظرتون در مورد این ناحیه چیه؟ تایم فریم ماهیانه
-
مهدیه افراشته
#شپلی دوستان هنوز بروز رسانی کامل نشده سهامداران درصدی اما فقط این یک حقیقی رو ببینید تا متوجه بشین قیمت سهم کجاها باید بره
-
کانیجیا
#اروند فردا هیچی، بت خبر میدم بامزه
-
Maedeh120
متاسفانه وبوعلی گزارش سه ماهه اخرش خوب نبود و امروز صف فروش بست .
-
Reza Kh
ثشاهد اغاز شمارش معکوس پرواز ثشاهد خانم ها و اقایان کمربند ها رو ببندید .
-
یوسف جهاندیده
فن افزار 🌏بعضی وقتا ادما الماسی تو دست دارن، بعد چشمشون به یه گردو می افته… خم میشن تا گردو رو بردارن، یهو الماسه می افته رو شیب زمین، قِل میخوره و تو عمق چاهی فرو میره… میدونی چی می مونه…؟ یه ادم دهن باز… یه گردوی پوک… و یه دنیا حسرت… 👈مواظب الماسهای زندگیمون باشیم، شاید به دلیل اینکه صاحبش هستیم و بودنش برامون عادی شده ارزشش رو از یاد بردیم ..✔️
-
Mahmoud Heidari
فزر حقوقی این سهم مدتهاست خریدار عمده سهم بوده اونم در مبالغی حدود 2 همت !!! در حالیکه بهتر از هرکس میداند این سرمایه عظیم را کجا به گردش در اورد !!!