نکته اینه که سهم افزایش سرمایه 287% از اورده و انباشته داشته و به حق تقدم ها سود تعلق نمی گیره. لذا با فرض تقسیم سود 75% از سود 361 تومانی، به ازای هر سهم 270 تومان سود تقسیم میشه که معادل بازده نقدی خاص 45% مجمع میشه. 🔹 #بپویا گزارش سالانه خوبی داد و فصول اخیر به ترتیب 28 و 25 و 32 و 17 تومان ساخته، جمعا 112 تومان، 55% بیشتر از مدت مشابه. قیمت 665 تومان، PE~6.5 🔹 #کگاز گزارش سالانه خوبی داد و فصول اخیر به ترتیب 180 و 121 و 156 و 106 تومان ساخته، جمعا 563 تومان، 45% بیشتر از مدت مشابه. قیمت 3991 تومان، PE~7.1 و تقسیم سود احتمالا 70% 🔹 #ومپنا گزارش سالانه داد و اصلی و تلفیقی به ترتیب 388 و 548 تومان ساخت، 88% و 85% بیشتر از مدت مشابه. قیمت 2675 تومان، P/E~6.9 و تقسیم سود احتمالا 30% 🔹 #سرچشمه گزارش سالانه داد و اصلی و تلفیقی به ترتیب 118 و 217 تومان ساخت، 36% و 63% بیشتر از مدت مشابه. قیمت 544 تومان، P/E~4.6 و تقسیم سود احتمالا 40% 🔹 #وتوشه گزارش سالانه داد و اصلی و تلفیقی به ترتیب 208 و 363 تومان ساخت، 60% و 31% بیشتر از مدت مشابه. قیمت 680 تومان، P/E~3.3 و تقسیم سود احتمالا 20% ▫️ تقسیم سود پایین، سرمایه گذاری منابع تو بانک ها و سودی که عقب تر از تورمه. این کارنامه رو دست راست نمیدن ❗️ #وملل بالاخره کمی زیان رو کاهش داد و سالانه منتهی به اسفند 14.3 همت زیان ساخت، 53% کمتر از سال گذشته ▫️مارکت 4.5 همت، سرمایه 2 همت و زیان انباشته به 64 همت رسید. ‼️ #درازی تو مزایده 0.64% از نفت ستاره خلیج فارس شرکت کرد و با مبلغ 5000 میلیارد تومان برنده شد! واقعا باورم نمیشه. درازی با اختلاف بدترین شرکت پخش دارویی سال های اخیر بوده، سال گذشته کلا 192 میلیارد تومان سود ساخته و مارکت 1330 میلیارد تومانی داره. بعد رفته تو مزایده ستاره خلیج فارس! شرکت کرده و برنده شده، اونم به ارزش حدودا 4 برابر مارکت شرکت!! چرا واقعا؟ پخش دارویی چه ربطی به پالایشگاه داره خب؟! 🔷 ثبت افزایش سرمایه ▫️سیسکو 47% از اورده ▫️قچار 35% از انباشته
-
کانال مجامع شرکتها
#غدیس اگهی دعوت به مجمع عمومی فوق العاده شرکت پاکدیس - نماد: غدیس موضوع: اگهی دعوت به مجمع عمومی فوق العاده الف- زمان و محل برگزاری مجمع عمومی : با عنایت به مجوز افزایش سرمایه با شماره مجوزDPM-IOP-05A-039 مورخ 1405/04/01 از کلیه سهامداران ، وکیل یا قایم مقام قانونی صاحب سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت میگردد تا در جلسه مجمع عمومی این شرکت که در ساعت 11:00 روز چهار شنبه مورخ 1405/04/10 در استان اذربایجان غربی ،شهر ارومیه به ادرس خیابان شهید بهشتی - خیابان جام جم ( جاده بند ) - سالن همایش هتل انا برگزار میگردد حضور بهم رسانند. پخش انلاین مجمع مذکور از ادرس pakdisco.com در دسترس می باشد. ب- دستور جلسه : تصمیم گیری در خصوص افزایش سرمایه سایر موارد توضیحات: سایر موارد قابل طرح که در صلاحیت مجمع عمومی فوق العاده باشد . ج-نحوه دریافت برگ حضور در جلسه : از سهامداران محترم یا نمایندگان قانونی انها درخواست می شود برای دریافت برگه ورود به مجمع از ساعت 9 تا 10 صبح روز مجمع به امور سهام شرکت به ادرس فوق الذکر مراجعه نمایند . ضمناً جلسه مجمع ، همزمان از طریق سایت شرکت به ادرس pakdisco.com به صورت انلاین نیز قابل مشاهده می باشد . از سهامداران محترم که به صورت انلاین مجمع را مشاهده خواهند نمود ، درخواست می گردد سوالات و نظرات خود را طریق ادرس پست الکترونیکی شرکت به نشانی [email protected] مطرح تا نسبت به پاسخگویی ان مطابق ضوابط مجمع اقدام گردد. د- نحوه برگزاری مجمع : مجمع به صورت حضوری برگزار می شود . دعوت کننده از مجمع: هیات مدیره شرکت پاکدیس
-
محمد حسن
#شلرد :خدایا شکرت
-
مهدی پیروزفر
شبصیر این سهم بااین سودسازی خوب وتقسیم سود،نباید این قیمت ها باشه
-
شگستر 200 تومان الان بابت هر سهم بسازه این خبرا نیست
-
بورس ماتریکس
👆 عجب معامله ای… #درازی یا پخش رازی از زیر مجموعه های #شستا 0/64 درصد #ستاره_خلیج_فارس رو 5 همت خریده!!! بعبارتی معادل ستاره 780 همتی… یعنی شستا و تاپیکو که قبل از این معامله 50 درصد ستاره رو داشتن فقط 365 همت ارزش بلوک ستاره شونه… جدای اینکه با خرید همین مقدار ستاره مالکیت تاپیکو و در نهایت شستا بالاتر از 50 درصد شد و همه کاره شدن👌 البته قبل از این هم خود سازمان تامین اجتماعی یه بلوک 8 درصدی ستاره رو جای طلب از دولت گرفته بود و با این معامله سه عضو هییت مدیره توسط شستا انتخاب میشن و بنظرم گام مهمی در جهت عرضه اولیه برداشته شد… نکته قشنگ قضیه اینکه #شستا 300 همتی امروز صف فروش بود😜 @hdeljouee
-
arash hasary
وبملت درسته خودم سهامشو دارم هیچ حس خوبی ندارم
-
یوسف عطائیان
#وبملت تابلو تو سه روز گذشته چی میگه میگه اولا خریدار قوی هست دوما فروشنده هیجانی هم هست سوما با کد به کد ایجاد هیجان بیشتر کرد و تا جایی که تونست دو سه روز باحوصله همرو بلعید از اینجا به باید برای مفت بری رقابت کنه پس حواستون به سهمتون باشه . پیشنهاد من به شما اینه سهامداری کنید و خودتون رو قاطی بازی بزرگان نکنید…
-
یوسف عطائیان
#وبملت تابلو تو سه روز گذشته چی میگه میگه اولا خریدار قوی هست دوما فروشنده هیجانی هم هست سوما با کد به کد ایجاد هیجان بیشتر کرد و تا جایی که تونست دو سه روز باحوصله همرو بلعید از اینجا به باید برای مفت بری رقابت کنه پس حواستون به سهمتون باشه . پیشنهاد من به شما اینه سهامداری کنید و خودتون رو قاطی بازی بزرگان نکنید…
-
روهان
خزامیا دوستان تا قیمت سهام خودرویی قطعاتی چندصد برابر نشه صف خریدای سنگین میلیاردی نداریم…ما عادت داریم هر چیزی رو به هزار برابر قیمت بخریم و الان با تخفیف 99/9 درصدی سهم رو نمیبینیم
-
مسعود دهقانی
فسوژ خرداد هم هیچ صادراتی نداشته رفت تیر