#ا_س_پ در خرداد 458 میلیارد ریال فروش داشت و 9ماهه 3777 میلیارد ریال فروش داشت
-
نیما علی یاری
شپنا در مورد شستا و تاپیکو و فارس قبلا توی یه پست هشدار دادم فارس عمده سبدش اسیب دیده هست الان چند روزه داره حجم های سنگین میخوره ، حقوقی سنگین میفروشه اگه بحث نوسانگیری هست که هیچ اما میان مدتی به نظرم حقیقی اشتباه می کنه میخره شستا ، تاپیکو داره تاپیکو ، فارس داره فارس ، نوری داره نوری چند روزه منفی هست خیلی مراقب باشید
-
پرهام پرهام
کفپارس #کفپارس توی 20 روز .485.5 میلیون سهم معادل 164.5 میلیارد تومن معامله شد. اونم در کف چارت. کل برگ های سهم 2.5B هست که کمتر از 900 میلیارد قیمت خورده. ختم کلام. مراقب سهام ارزشمندتون باشید و زیر دست و پای بازی بزرگان له نشید.
-
غگلپا کدوم بانک؟
-
D.G
#نبابک با توجه به تکمیل الگوی شارک و همپوشانی با یک الگوی AB=CD در یک گام نزولی اصلاحی میتوان تصور کرد با تکمیل ظرف زمان و عبور از اخرین سقف معتبر در اشل مینوری رشد خوبی را داشته باشد.
-
کانال تحلیلی سهامشناس
📊 #گزارش_روزانه_بازار 📅 دوشنبه 1 تیر 1405 ◀️ نمای کلی بازار 📉 شاخص کل: 5,072,579 واحد | 🔻1.04% (53,396 واحد) 📉 شاخص هم وزن: 1,325,147 واحد | 🔻1.26% (16,871 واحد) 💰 ارزش معاملات خرد: 45.9 همت 💵 خالص خروج پول حقیقی: 7,334 میلیارد تومان 🟢 نمادهای مثبت: 276 🔴 نمادهای منفی: 436 ◀️ جریان نقدینگی ✅ بیشترین ورود پول حقیقی: #فارس #رمپنا ✅ بیشترین حمایت حقوقی: #وبملت #فملی ⚠️ حدود 1.6 همت پول حقیقی نیز وارد صندوق های درامد ثابت شد که نشان دهنده افزایش احتیاط معامله گران است. ◀️ انچه امروز در بازار رخ داد 🔴 بازار با فشار فروش سنگین اغاز شد و ارزش صف های فروش در مقاطعی به سطوح قابل توجهی رسید. 🟢 اما در نیمه دوم معاملات، تقاضا به بازار بازگشت و بسیاری از نمادها از صف فروش فاصله گرفتند. 🟢 برخی نمادها حتی مسیر صف فروش تا صف خرید را طی کردند که نشانه حضور خریداران در سطوح ارزنده تر است. ◀️ تحلیل سهامشناس ✅ اصلاح دو روز اخیر بیشتر ناشی از شناسایی سود پس از رالی پرقدرت بهار است تا تغییر بنیادین شرایط بازار. ✅ نرخ بهره، اظهارات وزیر اقتصاد و اخبار مذاکرات بیشتر نقش «بهانه اصلاح» را ایفا کردند تا «علت اصلی افت». ✅ با وجود خروج پول حقیقی، رفتار حقوقی ها و صندوق های حمایتی نشان داد که فعلاً زیرساخت تقاضا در بازار فعال است. ✅ کاهش P/E بازار به زیر 7 واحد همچنان از ارزندگی بخش مهمی از بازار حمایت می کند. ◀️ متغیرهای کلیدی تابستان 📌 گزارش های ماهانه خرداد و عملکرد فصل بهار شرکت ها 📌 روند مذاکرات و اجرای تفاهم 60 روزه 📌 وضعیت نرخ بهره و سیاست های پولی دولت 📌 روند فروش نفت، صادرات و ورود ارز به کشور ◀️ ریسک های بازار ⚠️ تداوم خروج نقدینگی حقیقی ⚠️ افزایش نرخ سود بدون ریسک ⚠️ انتشار گزارش های ضعیف تر از انتظار ⚠️ نوسانات سیاسی و اخبار مذاکرات ◀️ فرصت های بازار ✅ بازگشت تقاضا در بسیاری از نمادهای بنیادی ✅ ارزندگی نسبی بازار پس از اصلاح اخیر ✅ احتمال انتشار گزارش های مناسب در برخی صنایع صادراتی، پالایشی و بانکی ✅ ادامه حمایت حقوقی ها در نمادهای بزرگ 📌 پیام اصلی بازار وارد فاز جدیدی شده است؛ دوره رشد یکپارچه و هیجانی بهار به پایان رسیده و اکنون انتخاب سهم اهمیت بیشتری از جهت کلی بازار دارد. در این مرحله، کیفیت گزارش های کدال و ارزش گذاری شرکت ها نقش تعیین کننده تری نسبت به صف های خرید و فروش خو...
-
فملی هر سهمی نوسان و بالا و پایین داره. برای خرید سهم یا فروشش دید بنیادی داشته باشید. ما نه علم غیب داریم و نه به اخبار پنهان دسترسی داریم که بخوایم از همه نوسان های سهم سود بگیریم. با این دید اگه سهم ارزشمندی مثل فملی چند روز منفی هم بخوره استرس نخواهد داشت.
-
پرهام پرهام
کفپارس #کفپارس طبق محاسبات من با حساب افزایش نرخ ها در سال 1405 و قراردادهای شرکت که بخش کوچکی کدال شده و شرکت بمرور کدال خواهد کرد، صورت های مالی جالبی میاد بیرون و سود شرکت در شرایط فعلی حدود 140 تومان است. یعنی pe فعلی شرکت بدون قراردادهای کدال نشده فعلا 2.65 هست. توی صنعت خودش این pe فوق العاده است و محرک اصلی رشد سهم در هنگام تجدید 355 درصدی هست. قیمت سهم طبق به نرخ روز پس از تجدید طبق تابلو 79 تومان است. اینکه سهامدار تعارف میکنه سهمشو و براحتی در همین چند روز 469 میلیون سهم رو فروش میرسونه روی تابلو بسیار جذابه. من اصلا فکرشم نمیکردم. نزدیک به 1/5 کل سهام شرکت از دست سهامدار پرید! شما فکر کنید این حجم شانسیه. اینم 100 میلیونش نوسان گیری. تا چند رو اینده همون بالای 100 دوباره تقدیم میکنن. هدف های 10 برابری نیاز هست که سهم دست اهلش باشه. مبارکش و ما هم کنارش هستیم. هر یک برگ این سهم ارزشمنده. من قبلا هم گفتم در این سهم نوسان نمیگیرم. دوستانی که من رو دنبال میکنن که 1k هستن همه بنظرم نوسان نگیرن. اهداف سهم چند برابری هست و خیلی شیرین.
-
خودرو جای نگرانی نیست این منفیا فقط برا رفا حال سهامدار هست گویا
-
طلا تحلیل l تحلیل طلا و دلار
💎 «مسگون» سه شنبه 2 تیر در تمام کارگزاری ها «مسگون» صندوق بخشی در صنعت «فلزات اساسی» با تمرکز بر مس و نماد #مسگون در روز سه شنبه 2 تیرماه 1405 پذیره نویسی خواهد شد. تحولات قیمتی صنعت «فلزات اساسی» در کنار اینده ممتاز «مس» این صندوق بخشی جدید گروه فیروزه را به یکی از گزینه های جذاب بازار سرمایه تبدیل کرده است. 💎 تخفیف ویژه معاملات و خدمات اعتباری اختصاصی در کارگزاری فیروزه اسیا: https://in.firouzeh.com/kargozari https://in.firouzeh.com/kargozari 🔙👨💻واحد پذیرش و پشتیبانی کارگزاری فیروزه اسیا: 🔜 +982152461000 💎@firouzeh https://t.me/firouzeh/13146
-
📊Charismatic_Qom
#فیلترهای_کاربردی روز تحلیل استراتژیک جریان نقدینگی و پایش هوشمند بازار (1 تیر 1405) 🟣 بررسی چیدمان نقدینگی در بازار امروز نشان دهنده یک واگرایی معنادار میان رفتار سهامداران خرد و معامله گران کلان است. در حالی که نمادهای لیدری مانند وبملت و فملی با خروج سنگین پول حقیقی (به ترتیب 1288- و 830- میلیارد ریال) مواجه شده اند [5]، ورود خیره کننده 643.4 میلیارد تومان پول موثر به نماد فملی نشان از حمایت قاطع جریان پول هوشمند در سطوح قیمتی فعلی دارد. 😄 حجم های مشکوک، جهش بی سابقه فعالیت در نمادهایی نظیر تکنو (16 برابر میانگین ماه) و وپخش (15.9 برابر) دیده می شود 😄 #فارس بیشترین ورود پول حقیقی و #فملی بیشترین ورود پول درشت ❌ #وبملت بیشترین خروج پول حقیقی و خرید سنگین حقوقی ❌ #خودرو بیشترین خروج پول درشت 🌟نقطه طلایی گزارش امروز: نماد «فارس» به عنوان ستاره بازار در تمامی فیلترهای مثبت (ورود پول حقیقی، ورود پول درشت و فیلتر ترکیبی) حضور فعال دارد. این حضور همزمان، نشان دهنده هم گرایی کامل میان قدرت خریدار حقیقی و حمایت پول درشت است که ضریب اطمینان تحلیل را به شدت افزایش می دهد. 🗓 1405/04/1