غگلپا کدوم بانک؟
-
dnd
#شپدیس فردا اخر وقت بازار پر عرضه خواهد بود.خاکسپاری هفته اینده را فراموش نکنید
-
بورس و ارز با رابینز (VIP)
#خگستر ✅خگستر اینده نزدیک رشد انفجاری الگوی کاپ یا فنجان همراه اهداف 📌@robbinstreders
-
Arn
#وبملت از نظر تحلیلی سهامی پی بیمه ای زیر 5 داره برای خرید مناسبه چه برسه به اینکه زیر 2 باشه
-
dnd
#اروند فردا اخر وقت بازار پر عرضه خواهد بود.خاکسپاری هفته اینده را فراموش نکنید
-
بکاب افزایش دامنه نوسان از هفته سوم تیر ماه بر اساس اخبار موثق😉
-
Xinvest
چرخش صنایع؛ پول هوشمند کجا رفت؟ صنعت #مهندسی با 73.39% خالص خرید حقیقی در کانون توجه قرار گرفت. در مقابل، #حفاری با منفی 77% و #زغال سنگ با منفی 72.73% بی اقبال شدند. #وبملت 21 میلیارد و #خودرو 15 میلیارد سهم دادوستد شد. بازار دیگر توده ای رفتار نمی کند. سناریوی بعدی کدام صنعت خواهد بود؟ 🔷#Xinvest
-
علی
#شپلی شپلی. مساوی. با. طلا. چطور قیمت طلا. در 7 تا 8 سال. 100. برابر. شد. امروز نوبت. بورس. و. سهام. تولیدی. است. شپلی. به مانند. طلا. می درخشد. و…با قدرت. از 3. و 5. هزار. تومان. عبور می کند
-
لیدر تریدر (بورس)
📊 تحلیل سهم #سیلام قیمت فعلی 1747 تومان حمایت های اصلی: 🟢1688 🟢1500 مقاومت های اصلی: 🔴1860 🔴2000 اهداف: 🔵2460 🔵2800 ✅توضیحات: ➖ خرید پله ای در حمایتها مناسب می باشد. #تحلیل #تکنیکال #بنیادی #حمایت #مقاومت #بازار_سرمایه #سود #سرمایه_گذاری #ترید #تریدر #بورس #طلا #صندوق_طلا 📆1405/04/01 🆔@Bourse_Leadertrader
-
شهر هفتم
🌐💠 لطفا بفرمایید همکار گرامی اگر یکم دقت کرده باشید 28 اردیبهشت مبلغ 65 میلیون ریال مربوط به مناسبت های خرداد ماه واریز شد و طبق اعلام قبلی اداره کل رفاه هر ماهه نسبت به واریز مبلغ فوق حتی بدون مناسبت اقدام خواهد شد،تیرماه امروز شروع شده و اداره کل رفاه نگفته بود اول ماه واریز میکنه طبق اعلام اواسط ماه واریز خواهد شد حالا فردا واریز بشه یا چند روز دیگه پس الکی پیام ندید که حق پرسنل خورده شده، درخصوص اعتبار سنجی ربطی به بانک شهر نداره این موضوع سیستم یکپارچه بانکی هستش و هر بانکی تشریف ببرید اگر اعتبار پایین باشه بهتون وام نمیدن چرا که اگر وام بدن با عدم پرداخت مواجه میشن پس سفت میگیرن که با مشکل مواجه نشن وربطی به اینکه بانک شهر برای کجا هستش نداره بانک شهر از شهرداری تهران جدا و مستقل شده فقط تعدادی از پرسنل سهام دار بانک شهر هستن شایان ذکر هستش وامی که به پرسنل شهرداری پرداخت میشه اعتبارش از شهرداری دریافت میشه وربطی به بانک نداره، ممنون از حسن توجه شما #اخبار_ارسالی #شهر_هفتم 🆔 @sevenciti ╔═🌺🍃════════════╗ @shahrhaftom ╚════════════🍃🌺═╝
-
غالبر رو 3100 غالبر گرفته بودم هفته قبل دیگه استوپ کردم برا پله بعدی امروز همون پولی که برا پله بعدی گذاشته بودم با توجه به روند خرید درصدی مشترکشون تو غنوش تبدیل به غنوش کردم