جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
| qasem.bahri
۲۰:۱۸:۳۵ ۱۴۰۵/۰۴/۰۱

فملی هر سهمی نوسان و بالا و پایین داره. برای خرید سهم یا فروشش دید بنیادی داشته باشید. ما نه علم غیب داریم و نه به اخبار پنهان دسترسی داریم که بخوایم از همه نوسان های سهم سود بگیریم. با این دید اگه سهم ارزشمندی مثل فملی چند روز منفی هم بخوره استرس نخواهد داشت.

تعامل (Eng) 2.0
لیست اخبار