جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
| majid2438
۱۸:۴۶:۳۴ ۱۴۰۵/۰۴/۰۱

اهرم سلام دوستان چند روز پیش گفتم صف فروشها شروع شده و فردا هم صف فروش هست تقریبا به غیر از پالایشی ها اونم تقریبا تا روز دوشنبه صف فروشه با حجم بالااز روز دوشنبه که اصلاح شاخص تا 4850 بیاد دوباره بازار رو به بالا هست اپشن بازها ط ها رو نفروشین برج 4 رو که بهتون بازار 3 روز بدهکاره و از فردا شروع به بالا رفتن میکنه ولی با حجم کم چون افست هست ولی زمانی که باز بشه رشد بالای 200 درصد و بهتون میدهبرای دوشنبه شروع به خرید ض ها بکنید خرید الان اشتباه محضه چون حبتب شدید داره اهرم وقیمتهاش غیر واقعیه پر سود باشید

تعامل (Eng) 2.0
لیست اخبار