#شبندر روی این قیمت ها وحتی بالاتر هم بدید میان مدت ارزنده است.
-
حاج رضا علیپور
💎 «مسگون» سه شنبه 2 تیر در تمام کارگزاری ها «مسگون» صندوق بخشی در صنعت «فلزات اساسی» با تمرکز بر مس و نماد #مسگون در روز سه شنبه 2 تیرماه 1405 پذیره نویسی خواهد شد. تحولات قیمتی صنعت «فلزات اساسی» در کنار اینده ممتاز «مس» این صندوق بخشی جدید گروه فیروزه را به یکی از گزینه های جذاب بازار سرمایه تبدیل کرده است. 💎 تخفیف ویژه معاملات و خدمات اعتباری اختصاصی در کارگزاری فیروزه اسیا: https://in.firouzeh.com/kargozari https://in.firouzeh.com/kargozari 🔙👨💻واحد پذیرش و پشتیبانی کارگزاری فیروزه اسیا: 🔜 +982152461000 💎@firouzeh https://t.me/firouzeh/13146
-
تحلیل سیگنال بورس سهام
#وتجارت رو بررسی نکردی؟
-
وتوشه وتوشه #وتوشه در گزارش 12ماهه تلفیقی حسابرسی نشده به سود 3633 میلیارد تومان رسیده است و در سود اصلی این عدد 2079 میلیارد تومان است
-
علی معتمدی
#سیسکو فردا صبح اضافه میشه و اخر بازار بسته میشه برای مجمع
-
بورس | سهام | آكادمى كارو
#وتجارت رو بررسی نکردی؟
-
مهران فرهنگ
#حفاری خیلی از دوستان میبینم اینجا از سهم بد میگن که عمده دلیلشون اینه که سهم تو چند سال گذشته بازدهی مناسبی نداشته و رشدی نکرده . خب متاسفانه در 6 سال گذشته .یعنی از سال 99 تا همین اواخر سال گذشته تقریبا اکثریت بازار همین وضع رو داشتن . نمیگم همه سهام ها . میگم اکثریت اونها . که البته اون هم دلالیش زیاده . از سیاست های دولت بگیر تا ریسک های سیاسی و جنگ و غیره .. اما الان شرایط بنظر بنده داره تغییر میکنه . تا اینجای کار هم سهام خوب و بد با هم اومدن بالای شاخص 5 میلیون . اما… از این به بعد که رشد اصلی بازار رقم میخوره سهامی که بنیاد قوی و سود سازی و پی بر ای فوروارد خوبی داشته باشند از بقیه سبقت میگیرند . در بسیاری از کارگزاری ها و کانالهای حرفه ای . سهم حفاری جزو ارزنده ترین سهام حال حاضر شناخته میشه . این ارزندگی در رشدهای بزرگ بازار خودشو بهتر نشون میده و با کمی صبر نظر بازارو بخودش جلب میکنه شرایطی که حفاری در سالهای گذشته داشته . یعنی ف ساد و مانع تراشی ها برای رشد اون رو شخصا در چند سال گذشته شاید در بیش از 20 سهم بنیادی تجربه کردم و فکر نکنید این فقط حفاری بوده که اینجوری بوده . خودم تازه سهم رو خریدم و بنظرم اگر اتفاق خاصی در کشور از لحاظ تنش های سیاسی رخ نده . بورس رشد های خوبی رو تجربه میکنه البته با سهام ارزنده و بنیاد محور مثل حفاری…
-
SenaNews سنانیوز
📸 #گزارش_تصویری 🟢 ایین نواختن زنگ معاملات بورس در تابستان 1405 امروز با حضور محمدرضا عارف معاون اول ریاست جمهوری، سیدعلی مدنی زاده وزیر امور اقتصادی و دارایی، حجت اله صیدی رییس سازمان بورس و اوراق بهادار و جمعی از مدیران و فعالان بازار سرمایه در محل سازمان بورس و اوراق بهادار برگزار شد. 🟢 در این مراسم موافقت اصولی نخستین صندوق های سرمایه گذاری در دارایی های ارزی با درامد ثابت ارزی برای دو مجموعه تامین سرمایه کیمیا و ملت با حضور معاون اول رییس جمهور، وزیر امور اقتصادی و دارایی و رییس سازمان بورس و اوراق بهادار صادر شد. @sena_news
-
شفن درحالی که خیلی از سهام وحتی صندوقهای سرمایهگذاری مثل دارایکم وپالایش رشد سالانه بالای 200 درصدی داشتند این سهم رشد سالنه منفی،دارد و5 ساله که اساسنسوری بالا پایین میکنه هیچ کس هم علتش نمیدونه
-
نیما علی یاری
شپنا در مورد شستا و تاپیکو و فارس قبلا توی یه پست هشدار دادم فارس عمده سبدش اسیب دیده هست الان چند روزه داره حجم های سنگین میخوره ، حقوقی سنگین میفروشه اگه بحث نوسانگیری هست که هیچ اما میان مدتی به نظرم حقیقی اشتباه می کنه میخره شستا ، تاپیکو داره تاپیکو ، فارس داره فارس ، نوری داره نوری چند روزه منفی هست خیلی مراقب باشید
-
پرهام پرهام
کفپارس #کفپارس توی 20 روز .485.5 میلیون سهم معادل 164.5 میلیارد تومن معامله شد. اونم در کف چارت. کل برگ های سهم 2.5B هست که کمتر از 900 میلیارد قیمت خورده. ختم کلام. مراقب سهام ارزشمندتون باشید و زیر دست و پای بازی بزرگان له نشید.