جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
مهدی پیروزفر | ms20176861
۱۹:۵۵:۳۱ ۱۴۰۵/۰۴/۰۱

خودرو چه بخواهیم ،چه نخواهیم ،خودرو لیدرسنتی بازاره،برخلاف نظر عوام اصلا هم زیانده نیست وگرنه هزاران کارمندوکارگر رو نمیتونست حقوق خوبی بده،سهم درسته دراین یکماهه اخیر رشد خوبی نداشته ولی فوق العاده مستعد یه رشد خوبه،کم کم داشت پول بسمت گروه خودرویی شیفت میکرد که ازبخت بد،متقارن شد با اصلاح کوتاه بازار،ولیکن نیم ساعت پایانی معاملات امروز عالی بود،هم صف فروش چندبادجمع شد،هم حجم خوبی خورد،هم خریدخوبی توسط حقوقی ها انجام شد و هم اینکه مقداری بالا امد.پول درشت هنوز کاملا ازبارارخارج نشده چون سایربازارها رکودی وریزشی اند،درهمین کارگزاری ها یادرامدثابت ها پارک است.به نظرم فردا ازصفرتابلو حجم میخوره میره بسمت صف خرید.

تعامل (Eng) 1.0
لیست اخبار