قیمت پایه با دلار 75 تومان شده 207 تومان قیمت برندیگ بین 80 تا 120% قیمت پایه می تونه باشه. این میشه پایه 400 تومان بدون رقابت 2یا 4تا5 برابر رقابت میشه 800 تا حداکثر 2000 تومان هر سهم محتمل 650 تا 1200 می تونه باشه رنا #ورنا 17.03% #خساپا داره هر برگ ورنا 500 تومانی( امروز 1تیر) که سودش مستقیم هست 13 (12 و خورده ای) برگ خساپا داره میشه چقدر سود تخمینی اون ؟!؟ 12 تا × 450 یا 12 تا × 1200 تومان 5000 تا 14400 تومان 💎 تمام سود در سال اول است و 20% قابل تقسیم است . 1000 تا 2900 تومان 💎 6 برابر قیمت تابلو در سال اول ! 28 برابر قیمت تابلو در سال های بعد ! وساپا 8% #خساپا داره 8 برگ مستقیم داره × 450 یا 1200 چقدر میشه تخمین؟!؟ 3600 تا 9600 تومان تلفیقی 5 برگ داره = 2250 تا 6000 تومان که 20% در سال اول قابل تقسیم است. حدودا 720 تومان تا 1200 تومان سال اول ! یک تا 2 برابر قیمت تابلو وساپا در خرداد 405 ! 20 برابر قیمت تابلو در سود تلفیقی یا غیر مستقیم از زیر مجموعه های وساپا در سال های بعد ! سال اول 3600 تا 9000+ تلفیقی 2250 تا 6000 جمعا چند؟! 5850 تا 15400 تلفیقی یا سال دوم سود تقسیمی 20% سال اول قسطی فروش بره یعنی هر سال از تحصیل اقساط 20% دیگر هم باید تقسیم کنند 3 ساله باشه اقساط یعنی 60% سود باید تقسیم بشه ! رنا #ورنا 24% هم #خکاوه داره و گفتن واگذاری داره #وساپا 15% #خکاوه داره بلوک خکاوه هم مثل خساپا 42% هست سوش مشابه و تخمین اون مشابه. https://t.me/Samantahlil/102603 3 عرضه اولیه گفتن رنا #ورنا داره رسا ساربان برنا یک عرضه اولیه #سمیکو کارکنان سایپا #وساپا داره 1 تیر 405 مدیریت سایپا #خساپا: سال 405 سال بهتری خواهد بود برای سایپا #خساپا 1 تیر 1405 https://t.me/varna_vasapa_khegostar_todeli/134920 🥷🧌
-
بولتن اقتصاد
💎 «مسگون» سه شنبه 2 تیر در تمام کارگزاری ها «مسگون» صندوق بخشی در صنعت «فلزات اساسی» با تمرکز بر مس و نماد #مسگون در روز سه شنبه 2 تیرماه 1405 پذیره نویسی خواهد شد. **تحولات قیمتی صنعت «فلزات اساسی»** در کنار اینده ممتاز «مس» این صندوق بخشی جدید گروه فیروزه را به یکی از گزینه های جذاب بازار سرمایه تبدیل کرده است. 💎 تخفیف ویژه معاملات و خدمات اعتباری اختصاصی در کارگزاری فیروزه اسیا: https://in.firouzeh.com/kargozari https://in.firouzeh.com/kargozari 🔙👨💻واحد پذیرش و پشتیبانی کارگزاری فیروزه اسیا: 🔜 +982152461000 💎@firouzeh https://t.me/firouzeh/13146
-
Rahman Hamidi
#شاخص_بورس در این کشور همه چیز ساختگیست حتی بورس یعنی کاری کردند که نمیشه به هیچیشون اعتماد کرد. فرق نداره سهامدار باشی یا صندوق طلا و… همه ش کنترل شده و دستوری است.
-
شپدیس اجازه تولید، تحویل و فروش نفت خام، محصولات پتروشیمی و فراورده های نفتی با منشا ایرانی را تا 21 اگوست 2026 صادر می کند . اینم خبر صادرات پتروشیمی از فردا روز پتروشیمی ها خواهد بود .
-
ترید فاند
💎 «مسگون» سه شنبه 2 تیر در تمام کارگزاری ها «مسگون» صندوق بخشی در صنعت «فلزات اساسی» با تمرکز بر مس و نماد #مسگون در روز سه شنبه 2 تیرماه 1405 پذیره نویسی خواهد شد. تحولات قیمتی صنعت «فلزات اساسی» در کنار اینده ممتاز «مس» این صندوق بخشی جدید گروه فیروزه را به یکی از گزینه های جذاب بازار سرمایه تبدیل کرده است. 💎 تخفیف ویژه معاملات و خدمات اعتباری اختصاصی در کارگزاری فیروزه اسیا: https://in.firouzeh.com/kargozari https://in.firouzeh.com/kargozari 🔙👨💻واحد پذیرش و پشتیبانی کارگزاری فیروزه اسیا: 🔜 +982152461000 💎@firouzeh https://t.me/firouzeh/13146
-
توییتر_بورس
💎 «مسگون» سه شنبه 2 تیر در تمام کارگزاری ها «مسگون» صندوق بخشی در صنعت «فلزات اساسی» با تمرکز بر مس و نماد #مسگون در روز سه شنبه 2 تیرماه 1405 پذیره نویسی خواهد شد. تحولات قیمتی صنعت «فلزات اساسی» در کنار اینده ممتاز «مس» این صندوق بخشی جدید گروه فیروزه را به یکی از گزینه های جذاب بازار سرمایه تبدیل کرده است. 💎 تخفیف ویژه معاملات و خدمات اعتباری اختصاصی در کارگزاری فیروزه اسیا: https://in.firouzeh.com/kargozari https://in.firouzeh.com/kargozari 🔙👨💻واحد پذیرش و پشتیبانی کارگزاری فیروزه اسیا: 🔜 +982152461000 💎@firouzeh https://t.me/firouzeh/13146
-
مهدی پیروزفر
خودرو چه بخواهیم ،چه نخواهیم ،خودرو لیدرسنتی بازاره،برخلاف نظر عوام اصلا هم زیانده نیست وگرنه هزاران کارمندوکارگر رو نمیتونست حقوق خوبی بده،سهم درسته دراین یکماهه اخیر رشد خوبی نداشته ولی فوق العاده مستعد یه رشد خوبه،کم کم داشت پول بسمت گروه خودرویی شیفت میکرد که ازبخت بد،متقارن شد با اصلاح کوتاه بازار،ولیکن نیم ساعت پایانی معاملات امروز عالی بود،هم صف فروش چندبادجمع شد،هم حجم خوبی خورد،هم خریدخوبی توسط حقوقی ها انجام شد و هم اینکه مقداری بالا امد.پول درشت هنوز کاملا ازبارارخارج نشده چون سایربازارها رکودی وریزشی اند،درهمین کارگزاری ها یادرامدثابت ها پارک است.به نظرم فردا ازصفرتابلو حجم میخوره میره بسمت صف خرید.
-
کوروش سلامی
اهرم اهرم اصلاح داره تو این نقطه ولی اصلاحش زیر 4000 نمیاد احتمالش خیلی کمه از طرفی اهرم طلا و دلاری هست پس اصلاح قطعی حتی اگر یه روز صف خرید ببنده بعد دوباره ادامه صعود رو تجربه میکنه اینو من نمیگم نمودارا میگند تا بوده همین بوده
-
Behzad
#شبندر روی این قیمت ها وحتی بالاتر هم بدید میان مدت ارزنده است.
-
sajjad200090
#وملی تاریخ مجمع ش کی هست؟
-
وبملت عزیز لطفا زیر صد نیا. دوستان توجه:تا ورود قدرتمند پول نباشه صعودی در کار نیست. فردا وشنبه خواهیم دید چه خواهد شد.