#سغدیر تا خرداد 3,313,059 میلیون ریال سود مجمع محقق کرده است
-
مهدی عباس زاده میلانی
سنیر دوباره افتادم تو هچل با خرید این سهم .البته خیلی بد جایی خریدم
-
محمد
#شپاکسا 210 میتونه مناسب باشه یه افزایش سرمایه از 17 به 32 داره مقدار فروش خوب بوده و پی بر ای زیر 3 هست افزایش نرخ ها هم خوبه همون خونه و ملک هم دانش میخواد مثلا باید بلد باشی ماشین چپی نخری ولی اینجا چون سهام رو مثل خونه یا ماشین نمیشه لمس کرد یه مقدار داستانش فرق داره مثلا سهم نوری این پنج ساله ده برابر شده ولی ایران خودرو از سقف 99 هم نصف تر شده این بستگی به سود سازی و چشم انداز داره و اون قسمت شارلاتان که گفتین درسته یه سری شارلاتان تا بورس میرفت یه کم بالا میگفتن نوبتی هم باشه نویت ایران خودرو هست در صورتی که تا الان سودی نساخته و همیشه زیان بوده و زیان انباشته یا بانک دی یا بصادر و سرمایه… به امید پروردگار که خودرو با این افزایش قیمت جدید بتونه سود بسازه
-
فملی تو سه روز 9 درصد.با فردا 12 درصد.کم نیستا
-
شبندر چرا نفت اینقدر ریخت
-
اخبار شرکتها و مجامع
#بالبر | فروش جهش کرد، زیان به مرز خروج رسید گزارش 6 ماهه بالبر نشان می دهد شرکت هنوز در محدوده زیان قرار دارد، اما فاصله ان با سوددهی نسبت به سال قبل به شکل محسوسی کاهش یافته است. کابل البرز در نیمه نخست سال مالی منتهی به 1404/12/29 حدود 38 میلیارد ریال زیان شناسایی کرده و زیان هر سهم به 59 ریال رسیده است. با این حال نکته امیدوارکننده گزارش، کاهش 91 درصدی زیان نسبت به دوره مشابه سال قبل است. محرک اصلی این بهبود، رشد قابل توجه فروش بوده؛ جایی که درامد شرکت نسبت به مدت مشابه سال گذشته 249 درصد افزایش یافته و نشان می دهد حجم فعالیت و فروش محصولات با جهش محسوسی همراه شده است. هرچند شرکت هنوز به سوداوری نرسیده، اما روند فعلی نشان می دهد بخش عمده زیان های گذشته جبران شده و در صورت حفظ رشد فروش و کنترل هزینه ها، بالبر می تواند در دوره های اتی به نقطه سربه سر یا حتی سوددهی نزدیک شود. داستان این گزارش بیشتر از انکه درباره زیان باشد، درباره کاهش چشمگیر زیان و بازگشت تدریجی شرکت به مسیر سوداوری است. @akhbar_majame
-
حامد
#شاخص_بورس پیشنهاد می شود برای سرمایه گذاری در بورس صرفا چند نماد را در بلند مدت دنبال کنید. من این لیست را ایجاد کردم و صرفا همین را دنبال می کنم: سیمانو اطلس استیل تاصیکو معدن فزر وبصادر اکتان کلید دارونو توان نقرابی عیار افق ذوب فسبزوار وتوصا به بقیه بازار اهمیتی نمی دهم چون توانی برای بررسی کردن ندارم.
-
محمد
#وگردش این قیمت .این ساعت را درنظر داشته باشید 6 ماه دیگه نگاه قیمت کنید .ارزش بازار افتضاح پایینه.نمودار قیمتی 97 تاالان گویای همه چیز است…
-
مجید خوند
وبملت خدا کنه صف خرید نشه اخرین پله رو بخرم. اصلاح تمام
-
z z
شپنا به نظرتون فردا غپینو بخرم یا شپنا؟
-
گلدا دوست من تال و اهرم برای کمک به سهام داری و جلوگیری از خروج پول سرمایه دار از سهام میباشد هیچ تحلیل گری در مورد اون صحبت نمیکنه چون کارش زیر سوال میره شما باید با توجه به روند عرضه ها به صورت اهرمی بین بورس و اهرم رفت و امد کنید تا دوسر سود باشید در نهایت با توجه به بازار من اهرم رو متزلزل میبینم فعلا مگر اینکه بازار وارد اصلاح عمیق بشه که فعلا بازار هم منتظر تکلیف میباشد