جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
| fabbas
۲۰:۵۳:۳۲ ۱۴۰۵/۰۴/۰۱

گلدا دوست من تال و اهرم برای کمک به سهام داری و جلوگیری از خروج پول سرمایه دار از سهام میباشد هیچ تحلیل گری در مورد اون صحبت نمیکنه چون کارش زیر سوال میره شما باید با توجه به روند عرضه ها به صورت اهرمی بین بورس و اهرم رفت و امد کنید تا دوسر سود باشید در نهایت با توجه به بازار من اهرم رو متزلزل میبینم فعلا مگر اینکه بازار وارد اصلاح عمیق بشه که فعلا بازار هم منتظر تکلیف میباشد

لیست اخبار