جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
محمد | gilak1808
۲۰:۵۴:۳۶ ۱۴۰۵/۰۴/۰۱

#شپاکسا 210 میتونه مناسب باشه یه افزایش سرمایه از 17 به 32 داره مقدار فروش خوب بوده و پی بر ای زیر 3 هست افزایش نرخ ها هم خوبه همون خونه و ملک هم دانش میخواد مثلا باید بلد باشی ماشین چپی نخری ولی اینجا چون سهام رو مثل خونه یا ماشین نمیشه لمس کرد یه مقدار داستانش فرق داره مثلا سهم نوری این پنج ساله ده برابر شده ولی ایران خودرو از سقف 99 هم نصف تر شده این بستگی به سود سازی و چشم انداز داره و اون قسمت شارلاتان که گفتین درسته یه سری شارلاتان تا بورس میرفت یه کم بالا میگفتن نوبتی هم باشه نویت ایران خودرو هست در صورتی که تا الان سودی نساخته و همیشه زیان بوده و زیان انباشته یا بانک دی یا بصادر و سرمایه… به امید پروردگار که خودرو با این افزایش قیمت جدید بتونه سود بسازه

تعامل (Eng) 1.0
لیست اخبار