#شاخص_بورس پیشنهاد می شود برای سرمایه گذاری در بورس صرفا چند نماد را در بلند مدت دنبال کنید. من این لیست را ایجاد کردم و صرفا همین را دنبال می کنم: سیمانو اطلس استیل تاصیکو معدن فزر وبصادر اکتان کلید دارونو توان نقرابی عیار افق ذوب فسبزوار وتوصا به بقیه بازار اهمیتی نمی دهم چون توانی برای بررسی کردن ندارم.
-
Market value
بیشتر شاخص سازها و خود شاخص چند برابر سقف 99 رشد کردند. حالا بعضی نگران که رمپنا بعد 6 سال یا بهتر بگم 2192 روز تازه داره به سقف 99 میرسه!!😄😄 سقف 99 هم مارکت شرکت 136 همت بوده البته در 20 مرداد 99 و الان 30 درصد مانده به ان سقف مارکت. برید ببینید #فملی #شپنا #فارس و… چند برابر سقف 99 شده اند. رمپنا از اخرین جا مانده های بزرگان بازار است. بهتره از دستش ندهید. بررسی بیشتر با خود عزیزان سهامدار.
-
بورس۲۴ | Bourse24
تالار حراج باز بورس کالا در 2 تیر 1405 میزبان عرضه محصولات پتروشیمی خواهد بود به گزارش بورس 24، جزییات عرضه های تالار حراج باز بورس کالای ایران برای روز سه شنبه 2 تیر 1405 منتشر شد. https://www.bourse24.ir/news/358353
-
وساپا هنوز وقت تغییر دامنه نوسان نرسیده، عجله نکنید وقتش برسه، تغبیر میدن، ما هم منتفع میشیم البته با صبر!!! سایپا مطمین
-
اهورا مزدا
#ونیرو متاسفانه سهم بالای ارزش ذاتی هست از خریدش دوری کنید یا باید گزارش عملیاتی قابل دفاعی بدهد برای رشد یا باید هنوز 39درصد دیگه ریزش کنه حداقل بنیادی هم بررسی کنید تکنیکال خوبی نداره بازیگر ناخلف داره و فروشنده سنگین علیخانی هم باز ضرر زیاد خارج شد 10درصد رشد کنه صف فروش میشه فرصت خروج نمیده فقط دره سقوط هست
-
تحلیل و سیگنال نیرومند
ولملت معرفی سیگنال خرید در قیمت 500 تومان صف خرید در قیمت 1447 تومان با صف خرید فردا بازدهی تا اینجا 200 درصد 😉😊👌
-
ASH
#ثشرق یه مشت بی خانواده این سهم رو در قیمتهای بالا توسط گروه های بورسی بعنوان تک سهم به مردم انداختن والان حدود 50 تا 70 درصد در ضرر هستن ولی ظلم شما بی جواب نمی مونه مطمین باشید در زندگی خودتون خواهید دید سهامدار عمده و حقوقی هم مطمین باشید گناه شما کمتر از دزدهای خیابان ناصرخسرو نیست و خدا جای حق نشسته ما این دنیا ارزون فروختیم ولی اون دنیا گرون پس میگیریم
-
روهان
خزامیا با فروش شش هزار تا زامیاد میشه کل شرکت رو خرید یعنی با تولید و فروش یک روز شرکت زامیاد جالب نیست
-
موج استاد ایروانی نارنج اهرم چطوره؟
-
فرجام 538
#شپدیس :… و اما شپدیس : این سهم گزارش 9 ماهه و 12 ماهه یِ سال 1404 را هنوز روی کدال نفرستاده… در 6 ماهه یِ اول سال 1404 به میزان 190% بیشتر از مدت مشابه در سال 1403 سود سازی کرده است . در 8 ماه اول سال مالی که در ان قرار دارد ، به میزان 39 درصد بیشتر از مدت مشابه سال مالی قبل فروش داشته است . انچه که خیلی زود اعتبار این سهم تاپ بازار را احیا میکند ، گزارش فروش خرداد ماه سال 1405 است که قاعدتاً در چند روز اینده اعلام میشود… وضعیت تکنیکالی قیمت سهم : قیمت سهم فعلاً در کانال نزولی میان مدتی در حال نوسان است ( روند دراز مدت قیمت سهم صعودی است )… فردا قیمت سهم به سطح حمایت استاتیک شماره 4 میرسد که البته سطح حمایت 38.2 % فیبو هم هست . اگر گزارش فروش خرداد ماه سهم خوب باشد ، قیمت سهم از همین حمایت برمیگردد… تحولات تابلو سهم نشان دهنده یِ این است که عده ای سخت مشغول خرید سهم در حجم های نجومی هستند… فراموش نکنید که شپدیس جزو تکخالهای بازار بورس است .
-
یزدان ابراهیمی
#وفتخار //