#غمهرا هم جالب بود !هرماه بهتر از قبل و بازهم بازار را سورپرایز کرد در فروردین 6927 میلیارد ریال فروش داشته است و اردیبهشت 13766 میلیارد ریال فروش زد خرداد این عدد 16062 میلیارد ریال بود و 3 ماهه به 36756 میلیارد ریال رسیده است . 4برابر مدت مشابه قبل
-
شپنا سلام جناب رهنما عزیز من شپنا و نوری دارم از شپنا خیالم راحته لطفا نظرتونو راجب نوری میفرمایید نگه دارم یا بفروشم ب شپنا اضافه
-
اواک نزدیک 2سال صبر کردم انشاا.. که خیرباشه وبا درصد بالا با شه
-
Ali Na
خودرو بعد از این سود فقط در سهم های پترو پالایشی است…دلخوش به این سهم نباشید ..منم در اولین فرصت که راه بده خواهم فروخت..سهمی که یا بسته اس یا با افشا الف و افزایش نرخ باز هم منفی باز میشه دو زار نمی ارزه ..در ضمن لیدر هم که قدیم ها بود نه الان…
-
کانال رسمی پدیده
📣به اطلاع سهامداران ارجمند می رساند؛ 🔰برای حضور در مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت ابنیه و ساختمان پدیده شاندیز(سهامی عام) ازطریق سامانه دیما به ادرس http://dima.csdiran.ir اقدام فرمایید. 🖇️لازم به ذکر است: مشاهده این مجمع به صورت زنده از طریق کانال اپارات شرکت پدیده مهیا می باشد. https://www.aparat.com/padide_co/live https://www.aparat.com/PADIDENEWS/live زمان برگزاری؛ سه شنبه 1405/04/02 ساعت 10:00 ✔️روابط عمومی گروه شرکت های پدیده 🆔 اینستاگرام | تلگرام | اپارات | وبسایت | لینکدین http://instagram.com/padide_co http://t.me/padideco http://aparat.com/padide_co http://padide.com/ https://www.linkedin.com/company/padidehco/
-
بتا سهم
#غدیس جلسه مجمع عمومی این شرکت در ساعت 11:00 روز چهار شنبه مورخ 1405/04/10 در استان اذربایجان غربی ،شهر ارومیه به ادرس خیابان شهید بهشتی - خیابان جام جم ( جاده بند ) - سالن همایش هتل انا برگزار میگردد
-
فرهنگ سرمایهگذاری
در عجب هستم، تحریم نفت و محصولات پتروشیمی توسط امریکا برداشته میشه، بعد شپدیس و پارسان و وغدیر منفی میخورن . جالب تر اینجاست که رشدی نکردن و دارن اصلاح میکنن. متاسفانه معاملات سالم و شفافی نداریم. به همین خاطر اگر یهو دیدین همین سهام در کوتاه مدت دوبل شدن اصلا جای تعجب نیست. اونجا مشخص میشه عمدی منفی میکردن تا در صف فروش بخرن. سناریو بعدی هم این هست که اتفاقی افتاده باشه که ما بی خبر باشیم. یعنی مشکلی ایجاد شده باشه یا هزینه عجیب غریبی به شرکت تحمیل شده باشه و یا هر اتفاقی که نمیدونیم بازم من سناریو اول رو محتمل تر میبینم. شاخص 5 میلیون هست ولی گروه غدیر و زیرمجموعه هنوز قیمتشون برای زمان شاخص 3 میلیون هست. این موضوعی هست که هر روز بهش فکر میکنم و می خوام زودتر متوجه بشم اصل ماجرا چیه.
-
سامان صادقی
شپدیس امروز حقوقی اغلب سهم ها در صف فروش ها سنگین خربدن فکر کنم این نقاط ارزنده ارزیابی کردن
-
سالاری سالاری
تاپیکو با این خبرهای خوب از فردا دیگه سرخطی هم نمیشه خرید تبریک به سهامداران تاپیکو 😃☝️🌸
-
Morteza
#برکت سلام وقت بخیر دوستان عزیزم،دوستان افزایش سرمایه ای که قراره انجام بشه چند درصده؟من الان 700هزارتا سهم برکت دارم برای تبدیل حق تقدم هابه سهم چه مقداری پول نیاز دارم؟چند درصد از افزایش سرمایه از اورده نقدی هست و چند درصد از مطالبات سهامدار و سایر اندوخته ها هست؟ممنون میشم راهنمایی کنید،من تو دوتا افزایش سرمایه قبلی شرکت کردم و دو بار مبلغ اسمی 100تومن رو برای هر دونه سهم پرداخت کردم و در ضرر سنگینی هستم امیدوارم این افزایش سرمایه بر خلاف افزایش سرمایه های قبلی به نفع سهامداران ضرر کرده و بسیار صبور برکت باشه
-
تکیمیا این سهم با توجه به p/e فوروارد حدودا 68 تومان سود میسازه و 52 تومان تقسیم در مجمع 1405 داره ، قیمت سهم هم تا 650 جا داره بیاد بالا برای سال 1405. بماند یادگاری 1405/04/01