جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
Ali Na | alin06610
۱۸:۳۶:۱۱ ۱۴۰۵/۰۴/۰۱

خودرو بعد از این سود فقط در سهم های پترو پالایشی است…دلخوش به این سهم نباشید ..منم در اولین فرصت که راه بده خواهم فروخت..سهمی که یا بسته اس یا با افشا الف و افزایش نرخ باز هم منفی باز میشه دو زار نمی ارزه ..در ضمن لیدر هم که قدیم ها بود نه الان…

لیست اخبار