جزئیات خبر | تلگرام
بازگشت به خانه
فرهنگ سرمایه‌گذاری | farhangesarmayegozari
۱۸:۳۵:۵۶ ۱۴۰۵/۰۴/۰۱

در عجب هستم، تحریم نفت و محصولات پتروشیمی توسط امریکا برداشته میشه، بعد شپدیس و پارسان و وغدیر منفی میخورن . جالب تر اینجاست که رشدی نکردن و دارن اصلاح میکنن. متاسفانه معاملات سالم و شفافی نداریم. به همین خاطر اگر یهو دیدین همین سهام در کوتاه مدت دوبل شدن اصلا جای تعجب نیست. اونجا مشخص میشه عمدی منفی میکردن تا در صف فروش بخرن. سناریو بعدی هم این هست که اتفاقی افتاده باشه که ما بی خبر باشیم. یعنی مشکلی ایجاد شده باشه یا هزینه عجیب غریبی به شرکت تحمیل شده باشه و یا هر اتفاقی که نمیدونیم بازم من سناریو اول رو محتمل تر میبینم. شاخص 5 میلیون هست ولی گروه غدیر و زیرمجموعه هنوز قیمتشون برای زمان شاخص 3 میلیون هست. این موضوعی هست که هر روز بهش فکر میکنم و می خوام زودتر متوجه بشم اصل ماجرا چیه.

فالورها 3115
تاثیر (Imp) 430.0
بازدید 430
تعامل (Eng) 52.0
لیست اخبار