جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
Morteza | mortezamorteza1
۱۸:۳۵:۴۴ ۱۴۰۵/۰۴/۰۱

#برکت سلام وقت بخیر دوستان عزیزم،دوستان افزایش سرمایه ای که قراره انجام بشه چند درصده؟من الان 700هزارتا سهم برکت دارم برای تبدیل حق تقدم هابه سهم چه مقداری پول نیاز دارم؟چند درصد از افزایش سرمایه از اورده نقدی هست و چند درصد از مطالبات سهامدار و سایر اندوخته ها هست؟ممنون میشم راهنمایی کنید،من تو دوتا افزایش سرمایه قبلی شرکت کردم و دو بار مبلغ اسمی 100تومن رو برای هر دونه سهم پرداخت کردم و در ضرر سنگینی هستم امیدوارم این افزایش سرمایه بر خلاف افزایش سرمایه های قبلی به نفع سهامداران ضرر کرده و بسیار صبور برکت باشه

تعامل (Eng) 1.0
لیست اخبار