وبرق گزارش 1 ماهه خرداد اومد رو کدال!!!!! خرداد 260 میلیارد تومان سود ساخته!! از ابتدای سال تا الان 400 میلیارد تومان سود ساخته!! جالب اینکه ارزش کل مارکت وبرق با قیمت فعلی 1100 میلیارد تومانه. سود داره از مارکت کپ جلو میزنه!
-
231361
#اواپارس سود مجمع که قرار بود 31-3 واریز بشه چی شد؟
-
همیشه در سود
بازشدن تنگه هرمز و ورود بازرسان شرط معافیت های تحریمی نفت است این اخرین خبر از مذاکرات است ما فقط سکرد وتسه خواهیم داشت ولاغیر
-
saeed Ebra
خبهمن دوستان این سهم حقوقی خیلی…داره الکی دلخوش نباشید هیچ جا نمیره رو 200کلا 3سال نوسان میگیره میاد رو 160دوباره میبره رو 200 حالا 1عده دوست دارن فک کنن تا سال بعد 5000میشه صاحب اختیارن
-
Ali Bigham
شپنا اقای صادقی قرار بود امروز صف فروش سنگین برنده ؟
-
بتا سهم
#واوا جلسه مجمع عمومی این شرکت در ساعت 09:00 روز چهار شنبه مورخ 1405/04/31 در استان تهران ،شهر تهران به ادرس خیابان ولیعصر (عج)، انتهای کوچه روشن یکم، دهکده نشاط، ساختمان اداری، سالن حافظ برگزار میگردد
-
کاما سهمی با بنیاد عالی جاش این قیمت ها نیست این بازی هم برا اینه قبل روند صعودی یه عده باید خالی بشن
-
کاما فردا کلیت بازار صف خرید سنگین هست.
-
شبندر اونایی که امروز فروختن باز دوباره میان دوهفته پشت صف
-
اهرم سلام دوستان چند روز پیش گفتم صف فروشها شروع شده و فردا هم صف فروش هست تقریبا به غیر از پالایشی ها اونم تقریبا تا روز دوشنبه صف فروشه با حجم بالااز روز دوشنبه که اصلاح شاخص تا 4850 بیاد دوباره بازار رو به بالا هست اپشن بازها ط ها رو نفروشین برج 4 رو که بهتون بازار 3 روز بدهکاره و از فردا شروع به بالا رفتن میکنه ولی با حجم کم چون افست هست ولی زمانی که باز بشه رشد بالای 200 درصد و بهتون میدهبرای دوشنبه شروع به خرید ض ها بکنید خرید الان اشتباه محضه چون حبتب شدید داره اهرم وقیمتهاش غیر واقعیه پر سود باشید
-
وفردا فردا قطعا صفش جم میشه دوستان هرکس خواست بفروشه بره فردا دوستانی که نقد هستن بخرن از فروشنده های عزیز