#اواپارس سود مجمع که قرار بود 31-3 واریز بشه چی شد؟
-
سارا آریا متین
اهرم دوستان ضهرم و ضستاهای برج 5 کدومشون مناسبه با ریسک متوسط کم ریسکها نوسانش کمتره
-
به روایت نگاه
اهرم اگر نفت بیاد روی 50 دلار که رو نمودار هم این و میشه دید طلا افزایش پیدا می کنه و شاخص کل هم همینطور. شاخص کل با طلا رشد می کرده و خواهد کرد حتی اگر روند نزولی داشته باشه که فعلا روند صعودیِ و یک لگ پرقدرت برای طلا وجود داره
-
عیار رسک تو این صندوق طلا و بخصوص عیار
-
افق اقتصادی | دکتر ضیائیان
🔴 خروج سنگین پول حقیقی از بازار بازار امروز بیشتر زیر فشار فروش بود؛ با وجود 67% نماد منفی، در یک ساعت پایانی بخشی از فشار عرضه تخلیه شد و صف های فروش از حدود 490 به 267 صف کاهش یافت. 📉 خروج پول حقیقی از معاملات خرد: 7,287 میلیارد تومان 📊 شاخص کل: 53,396 واحد افت 🛡 ورود به صندوق های درامد ثابت: 1,952 میلیارد تومان ⚖️ ورود به صندوق های اهرمی: 160 میلیارد تومان ✅ بیشترین ورود پول حقیقی: فارس، رمپنا، حکشتی ❌ بیشترین خروج پول حقیقی: وبملت، فملی، اروند بازار همچنان فروشنده محور بود؛ اما پایان معاملات کمی متعادل تر شد. @Economichorizonziaeian
-
بورس ایران
#پترول مجوز موقت امریکا برای معاملات نفت و پتروشیمی ایران تا اوت 2026 🔺دفتر کنترل دارایی های خارجی وزارت خزانه داری امریکا (OFAC) با صدور «مجوز عمومی X» اعلام کرد برخی معاملات مرتبط با تولید، فروش، تحویل و تخلیه نفت خام، محصولات پتروشیمی و فراورده های نفتی با منشا ایرانی تا ساعت 12:01 بامداد 21 اوت 2026 مجاز است. این مجوز خدمات دریایی، بیمه، تعمیرات اضطراری و اقدامات ایمنی یا زیست محیطی را نیز شامل می شود. واردات این محصولات به امریکا در صورت ارتباط با این معاملات مجاز است، اما همکاری با اشخاص یا نهادهای مرتبط با کره شمالی، کوبا و برخی مناطق تحریم شده همچنان ممنوع باقی می ماند.
-
Rasouli
#کویر نزدیک عاشورا است یه دعای عاشورایی برای حقوقی سهم که 5 ساله خون به جگر سهم دار کرده
-
حسین مشکی
غدانه با این خبرهای خوب توافق ایجاد صندوق ارزی صحبتهای امروزعارف در بورس امسال سال بورس اعلام کرد از فردا همه سهمها غوغا میشه سهم های معمولی هم گیر کسی نماید چه برسه سهم خوبی مثله غدانه دو دستی بچسبید به سهمتون که داشتنش فعلا برای بعضی ها ارزو شده
-
مهندس احمدی
اروند سازمان بورس لطفا افشا الف بزن
-
Bareta
#شپنا درود. افتتاح صندوق های ثابت ارزی خبر بسیار خوبی برای بورس می باشد با توجه به عملکرد مسیولین اقتصادی افتتاح این صندوق ها نشانه این است که دیگر در نرخ ارز روند صعودی وجود ندارد وقرار است جیب عده ای را هم در این صندوق ها بزنند پس سهام خود را سفت بچسبد و دیگر برای مدتی سراغ ارز و طلا نروید.
-
کمینا انقدر ریزش داشته این سهم که هنوز سر به سر نشدیم چه برسه به سود . حالا حالا ها باید بره بالا ✅🧿