جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
saeed Ebra | 666saeed
۱۸:۴۹:۰۷ ۱۴۰۵/۰۴/۰۱

خبهمن دوستان این سهم حقوقی خیلی…داره الکی دلخوش نباشید هیچ جا نمیره رو 200کلا 3سال نوسان میگیره میاد رو 160دوباره میبره رو 200 حالا 1عده دوست دارن فک کنن تا سال بعد 5000میشه صاحب اختیارن

لیست اخبار